اعلانی در میلیون ها کاربر ایتالیایی در آخرین ساعت ها در حساب WhatsApp ظاهر شد: با عنوان WhatsApp شرایط و سیاست حفظ حریم خصوصی خود را به روز می کند، به هیچ وجه پلتفرم از مشترکان نمی خواهد که قبول کنند شرایط جدید استفاده، از دوشنبه ، 8 فوریه. بنابراین جای تعجب نیست: همانطور که انتظار می رفت ، کل به روز رسانی در اطراف خواهد بودغیرممکن است که یک کاربر از به اشتراک گذاشتن اطلاعات مربوط به حساب کاربری خود در Facebook خودداری کند دریافت تبلیغات شخصی در شبکه اجتماعی شناخته شده. آنها آن را ثابت می کنند در درجه اول تغییرات قابل توجهی که درسیاست حفظ حریم خصوصی. نسخه جدیدبه عنوان مثال ، این پاراگراف دیگر حاوی این نکته نیست که کاربران می توانند اطلاعات حساب WhatsApp خود را با Facebook به اشتراک نگذارند تا تجربه خود را با تبلیغات و محصولات در فیس بوک بهبود بخشند (اینجا نسخه فعلی). با این حال همان اطلاعیه هیچ انتخابی را ارائه نمی دهد: با لمس پذیرش – خواندن – ، شرایط جدیدی را که از 8 فوریه 2021 اعمال می شوند ، می پذیرید. پس از این تاریخ برای ادامه استفاده از WhatsApp باید شرایط جدید را بپذیرید. این عکس صفحه است.

واتس اپ

اخبار

راستش ، باید روشن شود که داده های تحت تأثیر این تغییر اکنون می توانند با فیس بوک به اشتراک گذاشته شوندکه در آن مشخص شده است سالات متداول، اطلاعات ثبت نام حساب (مانند شماره تلفن) ، داده های معامله ، اطلاعات مربوط به خدمات ، اطلاعاتی درباره نحوه تعامل شما با سایر کاربران (از جمله شرکت ها) هنگام استفاده از خدمات ما ، اطلاعات مربوط به دستگاه تلفن همراه و آدرس IP شما. این اطلاعات ممکن است شامل سایر اطلاعات ذکر شده در بخش “اطلاعات جمع آوری شده” سیاست حفظ حریم خصوصی باشد یا با اطلاع قبلی یا رضایت شما جمع آوری شده باشد. بنابراین ، تفاوت در مقایسه با گذشته در این واقعیت نهفته است به اشتراک گذاری این اطلاعات از اختیاری به اجباریمجازات عدم دسترسی به WhatsApp (ها) حذف خودکار حساب پس از 120 روز عدم فعالیت) برای نشان دادن هدف از تغییر من شرایط استفاده جدید، همچنین تا حد زیادی به روز شده است (اینجا به جای نسخه فعلی). بخش منتشر نشده شرکت های مرتبط اطلاع می دهد که WhatsApp اطلاعاتی را دریافت می کند و همچنین اطلاعات را با شرکت ها از Facebook به اشتراک می گذارد اضافه کردن که به کاربر امکان می دهد تجربه WhatsApp خود را با محصولات دیگر شرکت در فیس بوک متصل کند ، برای اطمینان از امنیت ، امنیت و یکپارچگی در محصولات شرکت فیس بوک و برای بهبود تبلیغات و تجربه کاربر مربوط به محصولاتی که بخشی از محصولات شرکت فیس بوک هستند. علاوه بر این صفحه دیگر سوالات متداول می خواند: فیس بوک به طور خودکار از پیام های شما برای تأثیرگذاری بر تبلیغاتی که مشاهده می کنید استفاده نمی کند ، اما شرکت ها می توانند از چت های دریافت شده برای اهداف بازاریابی استفاده کنند که ممکن است شامل تبلیغات در فیس بوک باشد. به عبارت دیگر ، در حالی که در سال 2014 اطمینان داشت که این پلتفرم پس از تملک توسط Menlo Park به طور خودکار به کار خود ادامه خواهد داد ، در صورت عدم پذیرش مجوز انتقال داده های آن به شبکه اجتماعی ، به زودی حتی غیر قابل استفاده می شود.

پروژه بزرگتر

از آنجا که WhatsApp در زمینه پیام رسانی فوری از رهبری مطلق برخوردار است ، پرواز گسترده مشترکان آن به سایر سرویس ها بعید به نظر می رسد. برای مثال در نظر بگیرید که در شب سال نو این سکو پوشیده بود بیش از 1.4 میلیارد تماس صوتی و تصویری در سراسر جهان: بالاترین رقم ثبت شده در یک روز ، در حدود 50٪ نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. بنابراین غیرممکن است که بخش قابل توجهی از بیش از 2 میلیارد کاربر تصمیم بگیرند تا در اعتراض از ارتباط با دوستان و بستگان جدا شوند. بنابراین ، از 8 فوریه ، یافتن تبلیغات حمایت شده توسط شرکت هایی که قبلاً در WhatsApp در کانال فیس بوک خود صحبت کرده اید ، غیر معمول نیست. اما این یک مرحله میانی. هدف نهایی مارک زاکربرگ در واقع شروع کار است WhatsApp پرداخت کنید، به زودی به ایتالیا می آید. به این ترتیب ، کاربر می تواند در تمام مراحل خرید خریداری شود: از اولین تماس با تاجر (در واتس اپ) ، تا تبلیغ محصول (در فیس بوک) ، تا پایان معامله (به لطف یک ویژگی خرید جدید در WhatsApp) . سود این شرکت دو برابر خواهد شد: از یک طرف ، این امر به فروش تبلیغات فوق العاده هدفمند در فیس بوک منجر می شود ، از طرف دیگر ، جمع آوری درصدی از هر معامله انجام شده در واتس اپ (پیروی از الگویی که قبلاً با پرداخت های کارت اعتباری عادی اتفاق می افتد). یک پروژه بلند پروازانه که می تواند در سال 2021 به واقعیت تبدیل شود.

به روز شده در 19 – سخنگوی WhatsApp در مورد این موضوع صحبت کرد: تغییری در روشهای اشتراک داده وجود ندارد WhatsApp در منطقه اروپا (از جمله انگلستان) در نتیجه به روزرسانی شرایط و ضوابط عمومی و سیاست حفظ حریم خصوصی. WhatsApp داده های کاربر را برای فضای WhatsApp اروپا با Facebook به اشتراک نمی گذارد تا به فیس بوک اجازه دهد از این داده ها برای بهبود محصولات یا تبلیغات خود استفاده کند. دلیل آن این است که ، طبق یادداشت منتشر شده توسط این سیستم عامل ، اگر در آینده ما مجبور شویم چنین داده هایی را برای این منظور با شرکت های فیس بوک به اشتراک بگذاریم ، این کار را فقط پس از توافق با کمیسیون حفاظت از داده های ایرلند انجام خواهیم داد (WhatsApp Ireland در واقع سازمانی است که خدمات را به کاربران اروپایی ارائه می دهد) بر روی مکانیزم آینده اجازه چنین استفاده ای را می دهد. ترجمه شده توسط: در حال حاضر ، WhatsApp اطلاعات کاربر را برای اهداف تبلیغاتی با Facebook به اشتراک نمی گذارد. در همین حال ، او از آنها مجوز (اجباری) را خواست ، همچنین به حساب های تجاری اجازه می دهد تا راحت تر مکالمات بین دو سیستم عامل را مدیریت کنند.

7 ژانویه 2021 (تغییر 7 ژانویه 2021 | 20:00)

© پخش مجدد ذخیره شده است



دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *