اتحادیه های کارگری (به رهبری UIL) و انجمن های والدین و معلمان مانند اولویت در مدرسه امروز تصمیم گرفتند دوباره به خیابان ها بیایند و از دولت بخواهند از صندوق توانبخشی برای تثبیت جمعی از معلمان نامشخص استفاده کند (احتمالاً بدون حتی یک کسری از اثبات ورشکستگی) به منظور حل یک بار و برای همیشه کلاس اضطراری در مرغداری (در واقع محدود به خصوص در سالهای اولیه دبیرستان در کلان شهرها). شاید خوب باشد که مراقب پروژه های به اصطلاح در گردش باشید. PNRR ، برنامه ملی بازیابی و پایداری که توسط دولت تدوین شده و خطوط اصلی هزینه ایتالیا برای نسل بعدی را توصیف می کند. کمیسیون اروپا از 208 میلیاردی که کمیسیون اروپا در اختیار ایتالیا قرار داده است ، کمتر از 30 سال (28.5) مربوط به فصل آموزش و تحقیقات است ، حدود بیست صفحه در سه هدف اصلی متمرکز شده است: بهبود مهارت های دانشجویان ایتالیایی ، تسهیل دسترسی به دانشگاه با سرمایه گذاری در آموزش صحیح ، دنیای تحقیق و گفتگوی تجارت را موثرتر کنید.

از شایسته ترین معلمان گرفته تا پویاترترین

اولین عنصر عنصری است که بیشترین تأثیر را در دنیای مدرسه دارد. شروع با نتایج شناخته شده کودکان ما در آزمونهای OECD-Pisa (که در آن کودکان 15 ساله ایتالیایی نتایج بسیار کمتری از همتایان فرانسوی ، آلمانی و انگلیسی خود در هر دو زبان ایتالیایی و ریاضیات و علوم کسب می کنند ، بعلاوه ، با اختلافات فاحش بین شمال و جنوب ، مرکز و حومه) ، PNRR بر لزوم مداخله بدون تأخیر بیشتر برای رفع این نقص از طریق تحریک تقویت آموزش Trunk ، که یکی از رشته های فنی – علمی است ، تأکید می کند (چه کسی می داند چرا ایتالیایی ، که به جای آن در سالهای اخیر – در مواجهه با پیشرفتهای انجام شده در ریاضیات – گیر کرده ایم) و آموزش معلم. پسندیدن؟ در اینجا بخشی ارائه می شود که باید مورد توجه اتحادیه ها قرار گیرد. همانطور که ظاهراً پیشنهاد دولت این امر را – در زمان پیش از اصلاحات بسیار خوب مدرسه خوب Mateo Renzi – برای معرفی فرم شغلی برای حقوق مبتنی بر لیاقت (محاسبه شده به عنوان کسی نمی داند) و رتبه کسب شده ، انجام می دهد. در متن آمده است: شکل دادن به آینده کاری بسیار دشوار با مسئولیت های زیاد است که باید به مرور همراه و ارزیابی شود. چقدر با ارزش است؟ بنابراین ایجاد یک حرفه تدریس با ایجاد توانایی در پویایی ترین معلمان که می توانند مسئولیت خود را در مدرسه به عهده بگیرند ، همراه با فرصت افزایش نقش ضروری است.. آنها ممکن است وظایفی برای هماهنگی ، برنامه ریزی یا آموزش همکاران خود داشته باشند ، دریافت حقوق ماهانه بالاتر برای تعهدات اضافی خود و برای کسب صلاحیت. به طور خلاصه ، فرضیه – پیش از این توسط مدرسه خوب پیش بینی شده بود ، اما در آن زمان غرق در اعتراضات ، همراه با سیستم ارزیابی جوایز معلمان که به مدیران محول شده بود – برای رفتارهای اقتصادی متفاوت با شایسته ترین معلمان ، دوباره نگاه می کند. در نسخه Renzian ، آنها باتجربه ترین افراد بودند (توسط چه کسی و به چه دلیل انتخاب شده اند ، آیا پاسخ اتحادیه ها به اتفاق آرا بود) ، در اینجا – با دور زدن مشکل – پویا ترین و قادر به پذیرش مسئولیت هستند ، یعنی. به نظر می رسد آنها می فهمند – کسانی که روش های ابتکاری تدریس بیشتری را اتخاذ می کنند ، باید وظیفه آموزش همکاران (تنبل تر) خود را به عهده بگیرند و به آنها کمک کنند تا از سیستم یک طرفه درس پیشانی خارج شوند (همیشه با این فرض که هنوز کسی که به این محدود می شود).

25 ژانویه 2021 (تغییر 25 ژانویه 2021 | 14:55)

© پخش مجدد ذخیره شده است



دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *