میور متن فرمان 187 مورخ 29 دسامبر 2020 را منتشر كرد كه در آن قوانینی برای تخصیص ساعات نگهداری تعیین شده و IEP تجدید نظر شده است. این اختصار به معنای طرح و سند آموزشی فردی است که برنامه آموزشی دانش آموزان دارای معلولیت را تعیین می کند. طبق برخی از انجمن ها ، هنجار جدید مکاتب ایتالیایی را وادار می کند تا قدمی در مسیر شمول گام بردارند. در کنار آنها استفانو بلیزاری ، معروف به الیو قرار دارد. ایده من این است که ما سعی داریم آنچه را که در حال حاضر در بسیاری از موارد اتفاق می افتد رسمی کنیم: ما فرصت مداخله در این افراد را برای بهبود بخشیده ایم. زیرا به تعهد و صلاحیت زیاد نیاز دارد. و از تجربه من می توانم بگویم که متأسفانه هر دو مفقود شده اند. رهبر گروه الیو استوری است نگرانی ، مانند بسیاری دیگر از والدین دانش آموزان دارای معلولیت ، در مورد احتمال به حاشیه رفتن نقش خانواده در تنظیم دوره های تحصیل فرزندان و کاهش زمان مدرسه.

معاف = تبعیض شده

در واقع ، خاردارترین مسئله آزاد سازی است

. این فرضیه توسط رهنمودهای تهیه IEP جدید برای دانش آموزان دارای معلولیت در نظر گرفته شده است. در عمل تصمیم گرفته می شود که دانش آموز نتواند دروس خاصی را دنبال کند. الیو ادامه می دهد: با بیرون آوردن پسر از کلاس ، زیرا در بعضی موارد ، متأسفانه ، این اتفاق می افتد ، شما مشکل را برطرف می کنید. از ابتدا بفهمید که این دانش آموز نمی تواند یاد بگیرد. رویکرد تبعیض آمیز؟ مطمئن. چگونه می توان گفت: آموزش این کودکان غیرممکن است. این دانش آموزان ، برخی بیشتر ، برخی دیگر کمتر ، فقط در صورت وجود تعهد و سازماندهی بهتر ، که بدیهی است تمایلی به ایجاد آن ندارند ، می توانند پیشرفت کنند. به جای آزادی دانش آموزان ، باید اطمینان حاصل کنیم که معلمان پشتیبانی همیشه به وظیفه ای که به آنها محول شده پاسخ می دهند.

طیف کلاسهای دیفرانسیل

چیز متناقض – Evelina Cioca ، از هماهنگی معلمان ایتالیا برای پشتیبانی ، توضیح می دهد – زیرا برنامه درسی آنها از قبل “کت و شلوار متناسب با توانایی های آنها” است. با این حال ، ما تصمیم می گیریم که در طول زبان آلمانی یا فیزیک ، آنها از تحصیل در کلاس با همسالان خود معاف باشند. و ما چه کاری انجام می دهیم ، آنها را به خانه می فرستیم یا دانش آموزان آزاد شده را در کلاس جای می دهیم و کلاس های دیفرانسیل را دوباره ایجاد می کنیم؟ ما نمی گوییم دانش آموز معلول باید به هر قیمتی که شده فیزیک بخواند. در طول کلاس های فیزیک ، او اهداف خود را دنبال می کند ، اما تا آنجا که ممکن است این کار را با بقیه کلاس انجام می دهد. اگر هم تیمی هایش 28 ساعت کار کنند ، وی نیز 28 ساعت حق دارد.

یک انتخاب استثنایی

در این دستورالعمل آمده است که معافیت باید یک انتخاب انحصاری باشد که ناشی از موانع عینی یا ناسازگاری باشد و نه از مشکلات عادی یادگیری.

. با این حال ، منتقدان می گویند که این یک پیام گمراه کننده برای خانواده ها و همکلاسی ها است. FISH ، فدراسیون ایتالیا برای غلبه بر شرایط نامطلوب ، همچنین با اظهار نظر در مورد پیش نویس مصوبه قبلی ، با فرضیه معافیت مغایرت داشت. ما مخالف هستیم – سالواتوره نوسرا به Corriere.it گفته بود – این قانون معافیت جزئی از محتوای برخی از رشته ها را پیش بینی کرده است. اما محرومیت از برخی موضوعات به درد ما نمی خورد. به نظر ما آزادی کامل تبعیضی است که توانایی های انسان را مختل می کند.

ابهام GLO

سرانجام ، تعریف GLO ، گروه ویژه ، مبهم است.

بدنه ای متشکل از سر معلم ، معلمان ، خانواده و متخصصان ASL مسئول تهیه IEP است. در اولین پروژه پیشنهاد شد که به یک ارگان اداری تبدیل شود. چه چیزی منجر به این می شود؟ تصویب قطعنامه ها با اکثریت آرا ، که در واقع خانواده را در معرض آسیب قرار می دهد. مراجعه به رأی از متن نهایی این فرمان ناپدید شده است ، اما ابهام در روند تصویب همچنان وجود دارد. اگر سر معلم تصمیم به رای گیری بگیرد ، می توان خانواده را از مشارکت در مسیر آموزشی کودک کنار گذاشت.

19 ژانویه 2021 (تغییر 19 ژانویه 2021 | 10:45 صبح)

© پخش مجدد ذخیره شده است



دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *