اگر مگنوم PI چهل سال بعد به مسابقات جاده ای در جزیره هاوایی هاوایی برگردد ، ممکن است این 308M را هدایت کند: Ferrari 308 GTS آن توسط Automobili Maggiore ، شرکتی از Forte dei Marmi (لوکا) تبدیل و تبدیل به یک کلید مدرن شده است. ) ، سریع و آسان برای مدیریت.

مگنوم PI فراری 308 GTS در حال تولد دوباره است


نوسازی که بینی اش را برگرداند به خالصین ساعت اول ، اما امروزه به یک نیرو تبدیل شده است ، روندی که بسیاری از آنها با روحیه ای متفاوت به “کلاسیک” نزدیک می شوند: آن کسانی که می خواهند هیجان رانندگی از گذشته ، آنالوگ و فوری ، بدون برای مقابله با مشکلات ماشین های گذشته محبوب ترین رنگ قرمز از دهه هشتاد مارانلو ، جد V8 فراری با موتور متوسط ​​و توسط تام سلک در صفحه کوچک به المپ آورده شده است ، به لطف مداخله Maggiore تولید کننده توسکانی به شکل فعلی بازمی گردد و 308M می شود و بدنه ، با مقدار زیادی کربن و جزئیات زیبایی شناختی جدید.

مگنوم PI فراری 308 GTS در حال تولد دوباره است

308M اولین پروژه Restomod است این شرکت ، توسط Gianluca Maggiore ، مهندس توسکانی ، در سال 2019 تاسیس شد و در زمینه ایجاد یک سری اتومبیل های یکبار مصرف و محدود با روش های صنعتگرانه تخصص دارد. نقطه شروع در این مورد فراری 308 است که به سبک طراح هلندی استفان شولتن تفسیر شده است ، و بخشی از موتور و شاسی آن را ایتالتکنیکا از تورین تنظیم کرده است. جیانلوکا مگیوره ، که به طور اتفاقی این پروژه را به مناسبت چهلمین سالگرد مجموعه مگنوم PI و چهلمین سالگرد تولد آن تعمید داد ، توضیح می دهد: “همه اینها ناشی از تمایل به اجرای نمادی از دوران کودکی من است ، اما با اطمینان از راه حل های فنی امروز.” این فقط یک تمرین در سبک یا یک محیط مدرن نیست ، بلکه تجدید نظر در مورد ویژگی های سبک کلاسیک است که این ماشین را بدون تحریف شخصیت و هویت تاریخی آن جاودانه کرد.

مگنوم PI فراری 308 GTS در حال تولد دوباره است

قاب ، و همچنین شیشه جلو اتومبیل ، پنجره های جانبی و کل کابین فوقانی اصلی است ، اگرچه کاملا بازسازی شده و به کابین جدیدی آورده شده است. حتی نمادین ترین اجزای مدل نیز حفظ شده اند ، مانند توری های روی درپوش عقب و گلگیرهای جلو ، درها با ورودی هوای کلاسیک و شکل های داخلی. بقیه قطعات از نو طراحی شده و از الیاف کربن ساخته شده اند: سبکی جدید در جلو ، با یک مسیر طولانی و گلگیرهای جدید که تعریف جدیدی از بینی بزرگ ارائه می دهند و به گونه ای طراحی شده اند که یک سپر کربن ساده تر از نمونه قبلی را در خود جای دهد. اسپویلر ، ساخته شده از کنار از طریق سبیل سبک ، اختصاص داده شده و ارجاع به مدل های معروف فراری از گذشته است ، و همچنین یک قاب پشتی فیبر کربن طراحی شده جدید است که از توری های اصلی و نمادین استفاده مجدد می کند: در مرکز یک پورت دودی پلکسی گلاس وجود دارد ، ادای احترام به جدیدترین فراری ، از آنجا می توانید به تغییرات ایجاد شده در قلب این ماشین نگاه کنید. جزئیات مهم چرخ های آلیاژی است که با دمای 308 M 17 “، بنابراین بزرگتر از 14” است که از طراحی آنها الهام می گیرد.

مگنوم PI فراری 308 GTS در حال تولد دوباره است

308M بلافاصله برای مداخله ضربه زد در گروههای نوری: چراغهای جلو جمع شده نمادین ، ​​که اکنون برای همگن سازی مدرن غیرقانونی است ، با یک نوار افقی LED جایگزین شده است که چراغهای روشنایی روز و نشانگرهای جهت را تعیین می کند. در پشت این چهار عنصر گرد قرار دارد که با فناوری LED و پوشش کربن قابل مشاهده روی محفظه ها به روز شده است. ورودی هوای جانبی معروف با افزودن مداد کربنی برای پویاتر شدن طرف افزایش یافته است و در پشت شیشه کناری یک حجم کربن مثلثی وجود دارد که شامل یک ورودی هوای اضافی برای نفس کشیدن نسخه است. پیشرفته تر از موتور

در داخل ماشین ، مدیر خلاق استفان شولتن با چندین تغییر عملکردی در حجم و دخالت دقیق در مواد ، تنظیم گرند تورر را از دهه 1970 حفظ می کند: فیبر کربن ، آلومینیوم ، چرم و پارچه صفحات جدید درب ، تونل و مساحت را تعیین می کند. داشبورد خطی تر شده و می تواند اجزای اصلی و جدید را در خود جای دهد. شگفت انگیز دستگیره مرمر روی جعبه دنده است ، ادای احترامی به شهر مبدا مگیوره ، فورته دی مارمی. فضای پرنعمت سیستم صوتی پیشرفته Delta Sigma را که در کابین یکپارچه شده است ، کنترل نمی کند ، که توسط یک صفحه نمایش مخفی در مرکز داشبورد کنترل می شود تا یکپارچگی کلاسیک را به هم نزند.

مگنوم PI فراری 308 GTS در حال تولد دوباره است

موتور 308M V8 فراری تاریخی، در نسخه تزریق Quattrovalvole. کل تحول مکانیکی توسط Italtecnica انجام شد ، که در ویژگی های تحویل هشت سیلندر و تنظیم ماشین دخالت کرد تا یک موتور پرقدرت تر و بالاتر از همه پر از موتور در دور پایین داشته باشد. با از هم گسیخته شدن موتور و کاملاً تعمیرات اساسی ، حجم موتور از 30027 اسب بخار از 2،927 به 3،146 سی سی افزایش یافته است. و حداکثر گشتاور 300 نیوتن متر در 5500 دور در دقیقه ، با 250 نیوتن متر در 3000 دور در دقیقه نیز موجود است. همچنین در سیستم تعلیق و ترمز برمبو ، کالیبرهای 4 پیستون ، لنت های مسابقه ای و دیسک های خود تهویه 280 میلی متری ، سیستم تعلیق و ترمز برمبو نیز اعمال می شود. ، جلو و عقب ، با 50٪ افزایش قدرت ترمز نسبت به سیستم اصلی.

308M به تعداد محدود تولید خواهد شد از 40 قطعه ، و قیمت بین 350 هزار تا 500 هزار یورو خواهد بود ، بسته به تنظیمات و مشخصات درخواست شده توسط مشتری.

7 ژانویه 2021 (تغییر 7 ژانویه 2021 | 15:42)

© پخش مجدد ذخیره شده است



دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *