اگر ایتالیا یکی از معدود کشورهایی در اروپا است که رهبر مطلق بازار مبلمان Ikea غول پیکر نیست ، این به لطف جیانی کاروزی ، بنیانگذار Mondo Convenienza است که با بیش از یک میلیارد و 200 میلیون گردش مالی از لحاظ اقتصادی از Ikea جلوتر است درآمد مربوط به مبلمان لوازم جانبی. در واقع ، گردش مالی Ikea Retail Italia حدود 1.8 میلیارد یورو است ، اما بیشتر درآمد سوئدی ها از طریق اشیا and و رستوران ها تأمین می شود. ماجراجویی که 35 سال پیش در Civitavecchia آغاز شد و امروز به لطف فناوری دیجیتال (و کمی همه گیر) وارد بعد جدیدی شده است. در سال 2017 ، Mondo Convenienza یک کارخانه دیجیتال ایجاد کرد و از آن زمان حدود هفت درصد از گردش مالی آن در دیجیتال سرمایه گذاری شده است. شهود در زمان های نامشخص ، که امروزه این گروه را به عنوان یکی از معدود شرکت های ایتالیایی قرار داده است که قبلاً جهش دیجیتالی خود را انجام داده اند و اکنون از موقعیت مطلوبی در حال فعالیت هستند. ما نیروی کار خود را به دقت انتخاب کرده ایم – توضیح می دهد داریو کاروزی ، مالک و پسر بنیانگذار موندو کنوینینزا -. همه کودکان زیر 40 سال که تمایل زیادی به فناوری دیجیتال دارند ، می توانند آینده فروشگاه ها را تصور کنند. آینده ای که به سرعت در طی همه گیر شدن ظهور کرد ، اما ما قبلاً زمینه تغییر را فراهم کرده ایم: بازاریابی دیجیتال که اکنون از کاتالوگ های کاغذی ، فروش تبلت ها و صف های پرش در گیشه ، چت کردن زندگی می کنند تا مشکلات را حل کنند یا بدون مراجعه به فروشگاه مشاوره دهند. اما این فقط یک نقطه شروع است: ما در حال بررسی راه حل های جدید ، متخصصان جدید و سرمایه گذاری های جدید هستیم.

مقاله کامل درباره دکه های روزنامه فروشی دوشنبه ، 11 ژانویه اقتصاد، با پیک رایگان است

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *