وقتی هدف این است که سوزن را روی ترازو بیندازید ، توصیه می شود که ورزش مناسب را در برنامه روزمره خود وارد کنید: اگر می خواهید چیزهای بی اهمیت بخواهید ، توصیه هایی انجام دهید اما بر پایه های فیزیولوژیکی محکم استوار باشد.

چه مکانیسم های خاصی وجود دارد که به بدن کمک می کند تا با تمرین راحت تر وزن کم کند؟
کاهش وزن مرتبط با ورزش فقط کالری مصرف شده در طول تمرین نیست – توضیح می دهد جیانفرانکو بلترامی ، متخصص پزشکی ورزشی و معاون ملی فدراسیون پزشکی ورزشی ایتالیا – زیرا مصرف انرژی تا ساعت ها پس از آموزش ادامه دارد. پدیده ای که ابتدا توسط برنده جایزه نوبل ، آرچیبالد ویویان هیل مورد مطالعه قرار گرفت و توسط EPOC تعریف شد (مصرف اکسیژن اضافی بعد از ورزش: مصرف اکسیژن بیش از حد بعد از تمرین ، مکانیسمی است که باعث افزایش شدت و مدت زمان تلاش می شود ، هر چه سوخت و ساز بدن بیشتر فعال بماند ، به سوزاندن کالری کمک می کند.

آیا وقتی می خواهید کمتر غذا بخورید ورزش شدید انجام نمی دهید ، اشتها آورتر نمی شود؟
این متخصص متذکر می شود که غالباً برعکس اتفاق می افتد که گرلین هورمونی است که توسط سلولهای خاصی در معده و لوزالمعده تولید می شود و گرسنگی را تحریک می کند و با فعالیت بدنی شدید می تواند در خلیج نگه داشته شود و باعث کاهش سطح آن شود. ورزش همچنین می تواند آدرنالین را تحریک کند ، که باعث چربی سوزی و اشتها می شود و هورمون رشد Gh که با سلول های چربی در تعامل است ، باعث سوزاندن چربی های جمع شده برای انرژی می شود.

آیا بدنسازی عضلانی می تواند به بازیابی وزن از دست رفته کمک کند؟
کاهش وزن به تنهایی برای توجیه موفقیت رژیم کافی نیست: باید بررسی کنید چربی است (کاهش وزن واقعی) یا توده بدون چربی (عضله) است. کاهش وزن ، مانند همیشه در رژیم های غیر ورزشی ، متابولیسم را کاهش می دهد ، که منجر به بهبود سریع وزن بلافاصله پس از قطع رژیم می شود. بنابراین ، انجام فعالیت بدنی برای تقویت و تقویت عضلات ، که می تواند باعث حفظ توده بدون چربی و در نتیجه در سطح متابولیسم بالاتر شود ، مهم خواهد بود.

چند نفر که با یک رژیم غذایی بسیار محدود دست و پنجه نرم می کنند ، برای تسریع در کاهش وزن ، تقریباً از خستگی در سالن خودکشی می کنند؟
سرعت دشمن نتیجه است ، خصوصاً در طولانی مدت. جابجایی همیشه کمک می کند ، اما شما باید تمام کالری هایی را که می خورید “بسوزانید” نباید تبدیل به شیدایی شود. افراد باید به دلایل دیگری از جمله مزایای بی شمار ورزش به ورزشگاه بیایند: شکل دادن به بدن با جایگزینی چربی با توده عضلانی بدون چربی ، تأمین مراکز لذت مغز و پیری بهتر. علاوه بر این ، آموزش عوامل خطر بسیاری از آسیب شناسی ها را کاهش می دهد: اکنون تمرینات ورزشی یک درمان واقعی در نظر گرفته می شود.

بعد از رژیم ، بسیاری از ورزش دست می کشند. چگونه از خطر جلوگیری کنیم؟
شرم اگر فعالیت بدنی فقط با هدف کاهش وزن انجام شده باشد ، این از همان ابتدا عادت تحمیل شده و ضعیف تحمل خواهد شد ، و اگر رها شود ، اثرات روی جسمی که قبلا آزمایش شده است ، حتی ویرانگرتر خواهد بود. شما باید ورزشی مناسب را انتخاب کنید که عملکرد را با دوز سالم انگیزه شخصی و سرگرمی ترکیب کند. حرکت مهم است ، اما افراد حرفه ای می توانند شما را به سمت یک رشته مناسب برای هر یک راهنمایی کنند.



دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *