بیش از پنجاه دقیقه به زبان ایتالیایی در اولین کانال تلویزیونی روسیه: یک برنامه جعلی از کشور ما ، پخش شده برای فراموش کردن کابوس ویروس کرونا ، در زمانی که کشورها منزوی هستند ، هیچ کس به خارج از کشور نمی رود و هیچ کس به ما مراجعه نمی کند. و به گفته میزبان و کمدین آن ایوان اورگانت ، که هر روز کارگردانی می کند غروب فوریبرای تبعید مالیخولیا ، چیزی بهتر از کنسرت ستاره های تلویزیون ایتالیا وجود ندارد.

بنابراین ، شومن هنرمندان مشهور روسی را دعوت کرد ، که نام آنها را ایتالیایی کرد (اولگا بوسووا خواننده شد Ornela Butzi) و یک نمایش جعلی را “که توسط دوستان تلویزیون ایتالیا برای من ارسال شده است” و Ciao 2020 نامیده می شود. نه تنها تلویزیون موفقیت. یه لباسی بپوش یوتیوب نمایش ایتالیایی را لمس کرد چهار میلیون بازدید ، بسیاری از ما.

اورگانت اعلامیه عشق به کشورمان است ، اما همچنین یکی دیگر از لحظات دلتنگی بزرگ برای اوقات خوب است ، که اغلب در روسیه با بحران اقتصادی ، تحریم ها و مخالفت های بین المللی اتفاق افتاده است. نیازی به ذکر همه گیری فعلی نیست. اوضاع از اواخر دهه هفتاد است و اتفاقی نیست. اسما در دوره به اصطلاح رکود برژنف هستیم ، هنگامی که زیر نظر دبیرکل وقت لئونید برژنف اتحاد جماهیر شوروی شوروی متین بود اما آرام بود. این ادامه پیدا نکرد ، اما مردم از وجود یک زندگی مسالمت آمیز برخوردار بودند ، فقط با تمایل زیاد به محصولات مصرفی ، که رژیم نتوانست آنها را برآورده کند ، آشفته است. شروع با اتومبیل هایی که در توگالیتی در سال 1970 میلیون ها در خطوطی که فیات در تورین رها کرد شروع به تولید کرد. و به ولگا منتقل شد ، اما همیشه جستجوی آنها بسیار کم بود. مخالفت بسیار خطرناکی که خروشچف ، که می خواست به ایالات متحده برسد و بر آن غلبه کند (و این منجر به بحران موشکی در کوبا در سال 1962 شد) ، پایان یافته بود. و معدود ستاره های محبوب خارجی که در تلویزیون پذیرفته شدند ایتالیایی بودند: Celentano ، Ritchie e Poveri ، Toto Cutugno ، Al Bano.

در برنامه دروغین Belpaezi ، هنرمندان روسی از آنها تقلید می کنند و ترانه های خود را به زبان ما ترجمه می کنند. غالباً یک زبان تقریبی ، اما ظاهراً توسط همه شرکت کنندگان حداقل اندکی شناخته شده است. با مجری ، که جیووانی اورگانتی شد ، آنها در مورد ماکارونی ، فارفال ، کره و پارمزان ، فتوسین صحبت می کنند (فتوسسین در خارج از کشور شناخته شده است). از شهرهایی به جز روم و ونیز ، ناپالی و جنوا (خطاهای وریدی ، بیایید خیلی روسی صحبت کنیم!). حتی تبلیغات جعلی ایتالیایی ، تقریباً به سبک Cacao Meravigliao ، که Renzo Arbore در Back All مشهور شد (به حدی که کسی واقعاً می خواست آن را تولید کند). یک ماده شوینده دست نیافتنی Buono منتشر شده است که یک زن زیبا را در کنار دوست پسر خود در رختخواب نشان می دهد: Buono برای شما وقت زیادی برای عشق می گذارد!

اورگانت از طنین بین المللی که ایده او داشت متعجب شد. مخصوصاً با ما همه اینها به یک چیز برمی گردد: اینکه ما روس ها به شدت ایتالیا را دوست داریم. ایوان توضیح داد که وقتی به سراغ ما آمد فقط چنین رفتاری داشت: من وانمود می کنم ایتالیایی صحبت می کنم. در 53 دقیقه نمایش فقط یک آهنگ واقعی ایتالیایی وجود دارد. او می تواند یک ایتالیایی یا فلیسیتی واقعی باشد. اما ایوان / جیووانی کسی را انتخاب کرد که شاید مشهورترین وی در کل اتحاد جماهیر شوروی سابق باشد ، مامان ماریا. و او آن را به گروه Little Big (تبدیل شده به Piccolo Grandi در اولین کانال روسی) ، که به نمایندگی از کشور مسابقه یوروویژن ، به دلیل ویروس کرونا لغو شد ، سپرد.

4 ژانویه 2021 (تغییر 4 ژانویه 2021 | 09:32)

© پخش مجدد ذخیره شده است



دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *