با داشتن مواد و ادویه های مناسب ، سالاد می تواند به یک غذای کامل و متعادل تبدیل شود و همانطور که مجله Health Women توضیح می دهد ، اولین حرکتی است که باید انجام شود. یک موضوع خاص را انتخاب کنیددر صورتی که وسوسه شوید همه چیز را در جای خود در بشقاب خود قرار دهید ، می توانید گزینه های خود را محدود کنید. پس از انتخاب شدن دو ماده فصلی، می توانید بقیه را که مستقیماً از غذای اصلی گرفته شده اند اضافه کنید (در صورت تهیه سالاد به عنوان یک غذای فرعی) یا می توانید غذای مورد علاقه خود را به نسخه سالاد تبدیل کنید (سالاد تاکو را ببینید) یا حتی این سالاد شگفت انگیز که در یک رستوران خورده شده را دوباره بسازید.
همچنین بخوانید:
– آووکادو ، بنابراین گیاهخواران نباید آن را بخورند
– آووکادو ، 15 دستور العمل ساده و سالم
– سالاد غلات و حبوبات ، 15 وعده غذایی یک نفره سریع که باید آنها را در تابستان روی میز بگذارید
– شکم متورم ، درمان ها: 10 سالاد خوشمزه برای بهبودی
– سالاد ماکارونی ، 5 دستورالعمل سریع و سالم برای پخت و پز (حتی) در لحظه آخر
– سالاد نان ، بهترین دستورالعمل تهیه آن در خانه

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *