شگفت آور است که چقدر زمینه ، این وضعیتی است که وقتی به چیزی نگاه می کنیم ، متن را تعیین می کند. سریال Made in Italy (تهیه شده توسط Taodue و خلق شده توسط کامیلا نسبیت) ، داستان تولد مد بزرگ ایتالیایی در میلان در دهه 1970 ، در سپتامبر 2019 از آمازون نخست پخش شد. در نمای جریان ، ما توانستیم قدرت ایده را تحسین کنیم (در مورد تولد یک طعم گسترده از طریق موتور جستجوی ایتالیایی) ، تلاش برای ایجاد یک نگاه بیوگرافی به زیبایی صنایع دستی ، پود و تغییر شکل داستان با دست مطمئن و سبک. در Canale 5 چیزی کاملا متفاوت. این محصول که در ایتالیا ساخته شده ، همچنان ما را با نگاهی تیزبین به این انقلاب پاپ متحیر می کند. نام های آرمانی ، ورساچه ، کریسیا ، میسونی ، فر ، فیوروچی ، کوریل هنوز در شهود یا عمل خلاق طنین انداز است. شخصیت اصلی ایرنه (گرتا فررو) هنوز نشاط خود را از دست نداده است …

هنوز هم همه گیری در حال انجام است که ما را از درون دگرگون می کند و ما پایان آن را نمی بینیم. بحران مداوم دولت نگرانی های بسیاری را ایجاد می کند. وقفه های تجاری وجود دارد که تنش در تاریخ را متوقف می کند و ما را وادار می کند تا به دنبال چیزهای دیگر بگردیم. بنابراین ، ساخت ایتالیا ، در مقایسه با اولین خواندن ، به چیز دیگری تبدیل می شود: مخلوطی از دلتنگی برای آن سالهای پر فراز و نشیب (به دلیل تنشهای عمیق اجتماعی سالهای آسانی نبودند ، اما ایده آینده) و متاسفانه برای بهشت ​​گمشده (ما مد را دیکته کردیم) در جهان). آنچه از دست نرفته این است که می توان چشم انداز عالی این قهرمانان را درک کرد ، با شجاعت شجاعانه کسانی که موفق به اختراع چیزی شده اند که قبلاً وجود نداشته است و علاقه بین المللی را در کشوری در معرض خطر انحطاط برانگیخته است.

14 ژانویه 2021 (تغییر از 14 ژانویه 2021 | 20:11)

© پخش مجدد ذخیره شده است



دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *