نوشته های او ، که مقاله و عنصر روایی ، نقد ، یادداشت و زندگی نامه را مخلوط می کند یا به نظر می رسد: کتابهایی منتشر شده است که مقالات داستانی تقلیل دهنده را تعریف می کنند ، همانطور که برای برخی از عناوین توسط امانوئل کاره یا ترومن کاپوته اتفاق می افتد. در حقیقت ، یک مقاله خیالی یا یک رمان بیوگرافی در مورد مقاله ، مقاله ای که امانوئل Trevi امسال به جایزه Strega می آورد ، دو زندگی (نری پوززا) ، اولین نامزدی از نسخه 2021 که اخبار برای آن دریافت می شود ، ارائه شده توسط Francesco Piccolo.

پوشش از
جلد دو زندگی از امانوئل تروی: 4 فوریه بازگشت به کتابفروشی منتشر شده توسط نری پوززا در مجموعه بلوم (صفحات 128 ، 15 یورو)

دو زندگی این عنوان متعلق به دو نویسنده است که قبل از موعد فوت کرده اند، Pia Pera (1956-2016) و Rocco Carbon (1962-2008): دو دوست گمشده ، که در این کتاب ، با کشف برخی از عکس های جوانی ، در کتاب شروع به ترمیم چهره های انسانی ، عناصر شخصیت ، بعد ادبی ، دوستی می کند همیشه همیشه و بیش از همه تقاطع کلی زندگی و تجربیات نیست.

Trevi توضیح می دهد که اتفاقاتی که در اطراف کتاب رخ می دهدصحبت از کاندیداتوری برای استراگا – بسیاری از موارد به دیگران بستگی دارد ، همچنین به تشویق بزرگی که از لحاظ کار احساس کردم. می خواهم بگویم که گنجاندن نثرهای مختلط مانند من در “تور بزرگ” داستان ، فراتر از پیروزی یا باخت ، برای من هیجان انگیز است. او ادعا می کند که همیشه به این سبک ترکیبی اعتقاد داشته است ، و او با کمال میل تجربه نوشتن برای روزنامه ها ، کوریره و لا لتورا را به آن اضافه می کند.

دلیل دیگری وجود دارد که جالب است بدانید شرکت در Strega برای Trevi جالب است: آنچه در مورد ایده جایزه دوست دارم این است که وارد مکانیزمی شوم که دوام ایجاد می کند. و این یک مسئله طول مدت است ، در واقع “مشکل” تمدن ادبی ما در سراسر جهان است: ما در فرهنگی هستیم که می خواهیم ارزش مطلق را به تازگی نسبت دهیم ، به طوری که امروزه ماندگاری محصول لبنی بیشتر از کتاب است.

Trevi مثالی با خبرنامه همراه با به روزرسانی اخبار آینده ارائه می دهداو می گوید كه هر ده پانزده روز دیگر از ناشران می رسد: با هر لیست خبری ، عناوین منتشر شده اندكی قبل در گروه كتاب قدیمی قرار می گیرند. وی توضیح داد ، اما مدت زمان یک عنصر غیرمستقیم از رمان نیست ، از جمله ویرگول ها یا اسم ها. متن همچنین دارو برای ترشح دارو به زمان نیاز دارد. در حقیقت ، من از یک مزیت لذت می برم ، کتاب های من با افراد واقعی ، آملیا روزلی و سزار گاربولی سر و کار دارند (رویاها و قصه ها، Ponte alle Grazie ، 2019) ، توسط Pier Paolo Pasoliniچیزی نوشته شده، Ponte alle Grazie ، 2012) یا توسط پیا و روکو ، مانند این مورد ، و طول عمر بیشتری دارند (به عنوان مثال ، پسری که در حال مطالعه پازولینی است ، می تواند متن من را از سر بگیرد) ، اما داستان ، با این “عدم مدت زمان” ، یک مکانیسم پراکندگی شدید من داستانی را به خاطر دارم که در مورد “میکی موس” ، به طور غیر منتظره ای توسط سوزانا تامارو امضا کرده بود ، که در آن دونالد داک به کنفرانسی با عنوان درخشان “ادبیات از پایان سال گذشته” می رود! با این حال ، کاندیداتوری برای جادوگر زندگی دومی به کتاب می بخشد که بسیار نادر است.

زندگی دوم که شامل ، در این مورد، همچنین ویرایش جدید: رمان مقاله در تاریخ 4 فوریه در مجموعه بلوم توسط نری پوززا به کتابفروشی ها بازمی گردد. اما زمان مهم است دو زندگی، همچنین به دلایل دیگر. امانوئل تروی توماس پینچون را که از تلاش برای نویسندگی صحبت می کند به چالش می کشد یادگیری آهسته ، کند یادگیری: آنچه که من هنگام نوشتن کتاب یاد گرفتم ، Trevi ادامه می دهد ، این است که ادبیات با هنرهای دیگر متفاوت است. می دانم ، یک فوتبالیست 18 ساله از قبل می داند چه کسی را می شناسد. از طرف دیگر ، برای کسانی که سرمایه گذاری چشمگیری در خود می نویسند ، شما می توانید بیست سال را صرف سرمایه گذاری کنید (“اکتشاف دیوانه و ناامیدانه” لئوپاردی) ، اما خود را در چهل سالگی می بینید ، هنوز هم پر از تردید: نوشتن گذرگاه صحرا ، چیز که شما را به هدر می دهد ، برای برخی از مردم یک سوزناک است.

علاوه بر زندگی نامه ، یکی از عناصر ساختاری این کتاب است و به خاطرات ، Bildungsroman. این دو دوست (سه نفر ، از جمله راوی Trevi) از فضای نشر عبور می کنند ، دنیای ادبیات ، فرهنگ بین دهه هشتاد و نود ، با تغییراتی در شعر ، اعتقادات و ضربات در تجربه و زندگی ادبی روبرو می شوند: بسیار جالب – Trevi به یاد می آورد – در آن مرحله ، دوست خود را مشاهده کردید که درون خود را خوب کاوش می کند. و سپس ، برای بازگشت به طول ، سالها و سالها در مورد کتابهای مورد علاقه خود ، در مورد مالکوم لوری ، در مورد سیلویا پلات صحبت کردیم: هیچ کتابی نیز برای ما نبود. پیر، n کتاب جدید.

در همین حال ، بازی های جادوگر باز است: از 20 ژانویه دوستان می توانند درخواست های خود را ارسال کنند (تا 5 مارس) ، در حالی که پیشنهادات رسمی از اول فوریه در وب سایت جایزه منتشر می شود. و تعداد آنها زیاد شده است شایعات در اطراف نامزدهای احتمالی و نامزدها.

نویسنده Chiara Metzalama (رم ، 1972)
نویسنده Chiara Metzalama (رم ، 1972)

برای موندادوری ، آنها به نام هایی مانند ترزا سیابتی اشاره می کنند s او به نظر زیبایی می رسید، و توسط آنتونیو پناکی s جاده به دریا؛ برای Rizzoli نام سیلویا آوالون با آن گردش می کند دوستی. سه نویسنده که برای Bompiani امکان پذیر است ، پائولو دی استفانو با او ما، اورلیو پیکا اس بزرگترین جنایتکار جهان دوست من بود، و Loredana Liperini s شب نزدیک است. انتشارات و / یا می تواند با Kiara Metzalama شرط بندی کند بعد از باران؛ برای HarperCollins نامزد می تواند آنتونلا لاتتانزی باشد این روز آینده؛ برای پرون که ما در مورد پائولو زاردی صحبت می کنیم خاطرات یک دیکتاتور.

پوشش از
جلد “پس از باران” ساخته کیارا متزالونا (و / یا ، ص 224 ، 16.50 یورو)

نام های احتمالی دیگر برای نامزدهای احتمالی Einaudi است Donatella Di Pietrantonio s دادگاه بورگو و نیکولا لادجویا s شهر زندگان؛ در حالی که در میان نویسندگان احتمالی رقابت برای La nave di Teseo ، ما در مورد Francesca Serafini با سه مادر، ارمنو کاوازونی نویسنده علوم پزشکی قانونی در قاتل مادر، کارمن Pellegrino s خوشبختی دیگران (در 11 فوریه منتشر شد) و لورا پاریانی با دریای آزاد. برای Ponte alle Grazie ما در مورد Lisa Ginzburg s صحبت می کنیم دنیای خوب توسط Stefano Corbeta s شکل سکوت؛ و برای آلیس Urciuolo 66 و 2 عبادت.

26 ژانویه 2021 (تغییر 26 ژانویه ، 2021 | 21:47)

© پخش مجدد ذخیره شده است



دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *