در کمتر از یک ساعت از میلان تا ناپل. مدینه فاضله؟ با توجه به ارائه a قطار جدید مگلو (به عنوان مثال آسانسور مغناطیسی) طراحی شده توسط محققان در دانشگاه جنوب غربی جیاوتونگ از چنگدو ، چین ، با همکاری گروه راه آهن چین است CRC. اکنون می توانید سفر کنید 620 کیلومتر در ساعت، باید ظرف شش سال در بازار شروع به کار کند: مدت زمان لازم برای انجام آخرین پیشرفت ها و امکان لمس سرعت آن هیولا بر 800 کیلومتر در ساعت. تقریباً به همین تعداد هواپیما. اولین نمونه اولیه خودروی جلو در چنگدو با رژه در پیست آزمایشی 165 متری در چنگدو به رسانه ها ارائه شد. هدف شماره یک: بیش از 1200 کیلومتر از هم جدا شده و در کمتر از سه ساعت شانگهای را از پکن جدا می کند ، از جمله توقفگاه ها، سپس فناوری را به مناطق دیگر کشور گسترش می دهد. با انتقال چنین پتانسیلهایی به سرزمینهای بسیار کوچکتر ایتالیا ، در واقع این امر به ما امکان می دهد 700 کیلومتر از خط میلان-ناپل را در کمتر از 60 دقیقه خرد کنیم ، در عرض نیم ساعت از جنوا به ونیز برویم یا به لچه تورین برسیم. فقط برای یک ساعت و یک چهارم

بین کربن و نیتروژن مایع

چین اکنون دارای سریعترین خط مگلو در جهان امروز است Shanghai Transrapid، در حال فعالیت از سال 2004 و قادر به رسیدن است 430 کیلومتر در ساعت. از طرف دیگر ژاپن در حال کار است 500 کیلومتر در ساعت اتصال توکیو و ناگویا انتظار می رود در سال 2027. ریچارد برانسون همچنین جاه طلبی های زیادی با خود دارد ویرجین هایپرلوپ (که در اصل توسط الون ماسک تصور شده است) ، که با وجود هدف 1200 کیلومتر در ساعت – تقریباً سرعت صدا – هنوز موفق نشده است 386 کیلومتر در ساعت. تمام مقادیر زیر 620 کیلومتر در ساعت ، که همانطور که اشاره کردیم ، از چین تضمین می کند که کاروان جدید اکنون قادر به رسیدن به آن خواهد بود. دو راز او: نه فقط یک راز وزن بسیار کمتر در مقایسه با سایر قطارها به لطف ساختار فیبر کربن ، بلکه مهمتر از همه استفاده از نیتروژن مایع به جای هلیوم مایع با اثربخشی کمتر برای ایجاد آن حالت ابررسانا که اجازه می دهد واگن ها روی ریل ها تقریباً بدون مقاومت حمل شوند. دقیقاً همان اصل آهنرباهای قطبی برابر که یکدیگر را دفع می کنند.

صورتحساب در دست

مزایای این محلول همچنین اقتصادی است: وی توضیح داد: هلیوم مایع بسیار گران است South China Morning Post دن زیگانگ، یکی از محققان دانشگاه جنوب غربی جیاوتونگ. در اینجا ما ابررسانایی را در دمای کمی بالاتر با استفاده از نیتروژن مایع بدست می آوریم (-196 درجه سانتیگراد به جای -269 درجه سانتیگراد ، ویرایش شده)، است این هزینه ها را به پنجاه کاهش می دهد. مهندس هنوز در مورد مسئله قیمت گذاری است وو زیلی وی سپس توضیح داد که هزینه پیش بینی شده برای ساخت خط مگلو معمولاً در حدود است بین 250 تا 300 میلیون یوان در هر کیلومتر (32-38 میلیون یورو) در مقایسه با تقریبا 200 میلیون در هر کیلومتر (25.5 میلیون یورو) مورد نیاز برای رایج ترین خطوط پرسرعت. رقمی که در صورت لنگر انداختن قطارهای جذب مغناطیسی در سایر نقاط جهان ، در آینده نیز می تواند کاهش یابد. برای به روزرسانی های بیشتر ، فقط باید منتظر اولین آزمون های رسمی داوطلب باشید سریعترین وسیله نقلیه ریلی تاریخ. او آرزو دارد که یک روز او را در دارت در ایتالیا ببیند.

22 ژانویه 2021 (تغییر 22 ژانویه 2021 | 09:33)

© پخش مجدد ذخیره شده است



دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *