با تأخیر در برنامه زمانی – که در نمایشگاه خودروی ژنو در سال 2020 رونمایی می شود – کیا آرم جدید خود را به جهانیان نشان داد. سیالیت و یک ویژگی پیوسته – توضیح این شرکت کره ای – به عنوان نشانه ای از اعتماد به نفس و امنیت است.

کیا در حال تغییر است: خداحافظی با مارک قدیمی

آرم جدید ارائه شده است در حین نمایش آتش بازی بی سابقه در آسمان اینچئون ، کره جنوبی: 303 پیرودون صدها آتش بازی را شادی کردند تا سحر جدید سازنده را جشن بگیرند. نمایشی که بلافاصله در گروه رکوردهای گینس وارد شد: در حال حاضر بیشترین استفاده از تعداد هواپیماهای خلبان از راه دور (پهپاد)

آرم جدید بیانگر قصد است رئیس شرکت کیا ، هو سونگ سانگ ، توضیح می دهد تا این شرکت نمادی از تغییر و نوآوری باشد. شعار همراه با آرم نیز جدید است: حرکتی که الهام بخش باشد (جایگزین قدرت تعجب) ترجمه: حرکتی که الهام می گیرد.

این طرح چند روز دیگر اعلام می شود استراتژی شرکت ، طرح S: در حال حاضر مشخص شده است که هدف افزایش تعداد وسایل نقلیه الکتریکی به 20٪ از کل فروش تا سال 2025 است. در حال حاضر هفت مدل با انتشار صفر وجود دارد که به طور متوالی بین امسال منتشر می شوند با اولین نسخه ، و 2027.

6 ژانویه 2021 (تغییر از 6 ژانویه 2021 | 15:54)

© پخش مجدد ذخیره شده است



دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *