یک شبکه اجتماعی جدید کاندیدای صعود در رتبه بندی فروشگاه های دیجیتال است. نامیده می شود خانه باشگاهی، و در کمتر از یک سال در حال حاضر موفق به جمع آوری شده است دو میلیون مشترک. آخرین تأسیس شد مارس از کارآفرین پل دیویسون و مهندس سابق گوگل روهان ست ، همین چند روز پیش رتبه ای از بازار را دریافت کرد بیش از یک میلیارد دلار. با تشکر از آخرین تزریق سرمایه از صندوق سرمایه گذاری ثروتمند آندرسن هوروویتز ، در میان اولین کسانی که به این پروژه اعتقاد داشتند: 100 میلیون دلار دیگر برای تحریک رشد آنچه در ایالات متحده اعتقاد دارد سکوی فعلی. از جمله ستارگان و نوارهای افراد مشهور که قبلاً آن را بیرون کشیده اند ، ملکه گفتگوی اپرا وینفری ، خواننده دریک ، بازیگران کمدین کوین هارت و کریس راک و اشتون کوچر بازیگر هستند. خانه باشگاه با ویژگی اصلی خود از غول های این بخش متفاوت است: استفاده انحصاری از صدا برای برقراری ارتباط با کاربران دیگر. ویژگی برنده شدن در طی همه گیری.

مکانیسم دعوت

این سرویس در حال حاضر موجود است فقط برای iOS مستقیماً ازفروشگاه برنامه، اما شرط می بندم که به زودی در Google Play قرار خواهد گرفت. برای دسترسی به آن ، بارگیری کافی نیست ، اما شما باید از یکی از دوستان ثبت نام شده خود دعوت نامه دریافت کنید. فقط در این صورت است که می توانید نام ، نام خانوادگی ، شماره تلفن و نام کاربری خود را وارد کرده و در مکالمات شرکت کنید. بهتر است انگلیسی را به خوبی بدانید ، زیرا نه تنها برنامه هنوز زبانهای ناوبری دیگری را پیاده سازی نکرده است ، بلکه بسیار مورد استفاده کاربران انگلیسی زبان قرار گرفته است. با این حال ، هر دو جنبه باید در ماه های آینده همراه با انتشار جهانی بیشتر تغییر کند. به ما گفت ، Clubhouse به نظر نوعی می رسد موقعیت میانی بین سرویس پیام رسانی و پلتفرم کنفرانس ویدیویی فقط صوتی. این به این دلیل است که مخاطبین به طور خاص ساخته می شوند اتاقهایی که می توانند دولتی یا خصوصی باشند: اولی ها آزادانه در دسترس هستند ، دومی فقط با دعوت (مثلاً گروه های تلگرامی). همه شرایط حضور a را فراهم می کنند مجری که قدرت دادن یا از بین بردن صدای تک تک شرکت کنندگان را دارد: شخصیتی حیاتی در جلوگیری از همپوشانی آزار دهنده در جلسات شلوغ. تعاملات در واقع انجام می شود در زمان واقعی و با میکروفون باز: هیچ ارتباطی با پیامدهای فرضی پیام های صوتی ذخیره شده در چت ها ندارد. که همچنین مورد پسند است رازداری، زیرا تماس ها ضبط یا بارگیری نمی شوند و در هر صورت نهایی هستند حذف شده وقتی اتاقها بسته است

خانه باشگاه ، چه

باشگاه ها

آنها نقشی اساسی در عملکرد برنامه دارند

بر باشگاه (از این رو Clubhouse نام گرفته است) ، یعنی گروههایی از کاربران که با همان علاقه متحد می شوند. در حال حاضر انواع مختلفی از آنها وجود دارد و آنها بر اساس طبقه بندی می شوند ماکروزون ها: از هنر به ورزش ، از سیاست تا فن آوری ، از موسیقی تا حیوانات و … سرپرستان آنها بیشتر اتاقهای عمومی را برنامه ریزی می کنند که دهانه آنها به همه اعضا اطلاع داده می شود. و خطری برای مواجهه با مطالب نامناسب وجود ندارد. در واقع ، در حال حاضر در زمان ثبت نام کاربر برای انتخاب موضوعات مورد علاقه خود دعوت شده است تا اجازه بدهد سیستم بسته بندی صفحه نخست سازگار. اما یک نوار جستجوی ویژه نیز وجود دارد. سپس روش های مکالمه در اتاق ها بسته به نوع رویداد متفاوت است: آنها می توانند در کلاب هاوس برگزار شوند همایش های یک به چند و همچنین مکالمات غیررسمی با همسالان در مورد یک موضوع خاص. هر شب ، دیویسون و ست روز یکشنبه می نوشتند در وبلاگ رسمی – هزاران اتاق مملو از افرادی است که میزبان برنامه ها هستند ، بازی های NBA را می گویند ، اپرا می خوانند ، درباره فلسفه صحبت می کنند ، با سایر موسیقی دانان دیدار می کنند ، نکات سفر را به اشتراک می گذارند ، از گروههای پشتیبانی پشتیبانی می کنند و با هم مراقبه می کنند. آنها میزبان برنامه های گفتگوی روزانه هستند ، نمایش های کمدی اجرا می کنند ، گیتار می زنند و دروس تاریخ را آموزش می دهند. در ماه دسامبر ، چهل غریبه که در کلابهاوس ملاقات کردند ، یک ممیزی ترتیب دادند ، برای هزاران نفر از کسانی که این عناوین را ساختند ، یک تمرین کامل موسیقی را تمرین و اجرا کردند. مردم خلق می کنند راه های کاملا جدید برای جمع شدن، همه از طریق قدرت صدا.

اهداف بلند پروازانه

همانطور که اشاره کردیم ، مطمئناً بخشی از موفقیت کلاب هاوس را باید به یک برهه تاریخی خاص در حال پیشرفت نسبت داد. در واقع ، مانند هرگز در ماه های اخیر ، کاربران احساس نیاز به بازآفرینی آنلاین می کنند

مناسبت های اجتماعی معتبر و جذاب، که بسیار بیشتر از سردی کمی مدل فیس بوک است ، مقایسه و گفتگو را تحریک می کند. مناسب برای خلا caused ناشی از محدودیت های ضد Covid را پر کنید. کسانی که برنامه را امتحان کرده اند ، مانند گزارشگر از بلومبرگ ته کیم، تصادفی نیست که ادعا می کند چنین بوده استیا ربوده شده است. برای سشوارکارفرمایان در حال حاضر وقت برای ادامه جمع آوری ، شروع به خرد کردن سود. از این نظر ، به نظر می رسد که 2021 قرار است فرصتی برای خالقان ایجاد کند کسب درآمد از تماس ها از طریق سیستم نکات و بلیط ها برای دسترسی به اتاق ها ، اشتراک ها. پس از آن جالب خواهد بود بدانید که آیا این سیستم عامل در ایتالیا ایجاد می شود یا خیر. از طرف دیگر ، این هدف آن است تا پایان سال به روی جهان باز است. با قضاوت بر اساس پیش شرط ها ، به هیچ وجه افزایش سریع سبک TikTok منتفی نیست.

29 ژانویه 2021 (تغییر 29 ژانویه 2021 | 12:25)

© پخش مجدد ذخیره شده است



دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *