آنها اساس یکی هستند تغذیه سالم. بلکه روی یکی هزینه های هوشمندکه امروزه برای دانستن چگونگی انجام آن از اهمیت بیشتری برخوردار است. چون بگذریم ، عدس ، لوبیا و نخود بیش از یک بار شام ما را پس انداز کرده است. فرقی نمی کند کنسرو شده یا خشک شده، حبوبات در واقع بسیار بزرگ هستند دستور العمل های متنوع. به شرطی که یاد بگیرید از آنها استفاده کنید و به ویژه آنها را ترکیب کنید (والتر لانگو را نیز بخوانید: رژیم مدیترانه ای تحریف شده است ، به این ترتیب صدمه می زند). اگر علاقه به باز و ریختن دارید ، یعنی قوطی ها ، توجه کنید شستشو دادن خوب حبوبات خود را برای از بین بردن باقی مانده آب ذخیره کنید. اب که به هر حال در مورد نخود هم می توانید استفاده مجدد: ایده آل برای ایجاد مرنگ های گیاهی. اگر حبوبات خشک را انتخاب می کنید ، مهم است که بدانید چگونه خود را سازمان دهید. زیرا در این مورد دومخیساندن پایه ای. این کار را انجام دهید: شروع کنید شب قبل از، آنها را در یک کاسه با مقدار زیادی قرار دهید آب سرد و یک قاشق چای خوری اضافه کنید بی کربنات (کمی راز برای نرم شدن بیشتر آنها). پس از سپری شدن زمان مورد نیاز ، کافی است آنها را آبکش کرده و بجوشانید. بدین ترتیب پخت و پز خیلی طولانی نخواهد شد و بیش از هر چیز زیر دندان خود غافلگیر نخواهید شد: من حبوبات ترد آنها تنوع در موضوع نیستند ، بلکه خود آنها هستند خطا ناخوشایند ، بنابراین باید اجتناب شود. هنگامی که ماده اولیه را انتخاب کردید ، فقط باید تمام احتمالات را بررسی کنید. مثلاً آنها را مخلوط کنید تا یک حمص صاف و مخملی یا آنها را با ترکیبی از غلات دیگر جمع کنید تا تولید شوند همبرگر سبزیجات خانگی از ریزوتو گرفته تا سالاد سرد ، در اینجا مجموعه ای از بهترین غذاها با حبوبات آورده شده است زمان بسیار کوتاه در خانه (همچنین غذاهای غیر اضافه وزن را بخوانید: حبوبات ، ماکارونی ، شکلات. نکاتی از یک متخصص تغذیه و فرانکو برینو: غذاهایی که باید از آنها اجتناب کنید و آنهایی که برای سالم ماندن انتخاب می کنید)

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *