گوالتیری:

روبرتو گوالتیری، مانند وزیر اقتصاد، نه یک تکنسین مانند بسیاری از اسلاف خود. با این حال ، او مانند امروز به ندرت در مرکز صحنه سیاسی بوده است: از آن زمان به بعد برنامه بهبود ایتالیایی که اخیراً قاطعانه از آن پیشگویی کرده است ، به ثبات دولت بستگی دارد. به طوری که باعث می شود Gualtieri تقریباً تمام پرونده های دیگر را در حال حاضر کنار بگذارد ، به جز موارد فوری: انحراف جدید در بودجه تا پایان ماه که به گفته وزیر ممکن است حدود 24 میلیارد یورو هزینه داشته باشد.

ایتالیا با یک برنامه بهبودی مصوب و شرایط اضطراری می تواند از پس بحران دولت برآید همچنین از نظر اقتصادی باز است؟

قابل درک نیست گفتگو با اکثریت طرفین بسیار مفید بود زیرا فرصتی را برای بهبود برنامه ریزی برنامه و تقویت انسجام و چشم انداز استراتژیک آن فراهم می کرد. بر این اساس ، اکنون بازنگری متن در حال نهایی شدن است. امیدوارم روز سه شنبه توسط شورای وزیران تصویب شود و سپس بلافاصله بحث و گفتگو با پارلمان ، نیروهای اجتماعی و کمیسیون اروپا آغاز شود. ما باید کار را طبق برنامه به پایان برسانیم. من به یاد می آورم که بلافاصله پس از این مرحله – قاطع – دولت برای مداخلات مهم دیگر فراخوانده خواهد شد: شکاف بودجه و مصوبه جدید در مورد نوشابه ها. این موارد ضروری و فوری هستند ، به ویژه با توجه به نیاز به ادامه اقدامات محدود کننده برای مهار بیماری همه گیر. نباید آنها را در معرض خطر قرار داد.

هزینه انحراف چقدر است؟

ما مداخله یک و نیم درصد تولید ناخالص داخلی را تخمین می زنیم.

S ، که حدود یک و نیم میلیارد آن برای خرید ، توزیع و تجویز واکسن ها. انتظار می رود در اقدامات پیش رو بیش از سه میلیارد دلار دیگر برای مراقبت های بهداشتی ارائه شود. سپس بدیهی است که حمایت از شهرداری ها و پوشش صندوق کاهش را مجدداً تأمین خواهیم کرد. نه فقط نوشیدنی های تازه کننده.

در صورت بحران دولت ، شما یک سناریوی جایگزین را در نظر خواهید گرفت که تداوم زورگویی و مدیریت اضطراری را تضمین می کند …

من همچنان اطمینان دارم که احساس مسئولیت در برابر ایتالیایی ها در همه غلبه خواهد کرد. من معتقدم که روش گوش دادن به ما برای بررسی مرمت ، امکان از سرگیری کلیتری اقدامات دولت و ائتلاف را فراهم می کند. همانطور که نیکولا زینگارتی گفت ، برنامه ای برای تعیین اولویت ها وجود دارد ، یک پیمان قانونی واقعی که سهم همه نیروهای سیاسی اکثریت را جمع می کند و تعهد رئیس جمهور کنته برای ارائه پیشنهادی در این زمینه مثبت است. از طرف دیگر ، من فکر نمی کنم که غرق شدن کشور در هرج و مرج و ناامنی توسط خانواده ها ، کارگران و مشاغل ، که انتظار جنجال کمتر و واقعیت های بیشتری دارند ، درک و قدردانی شود. و با دلیل خوب ما بی وقفه و تنها با هدف مقابله و عبور از این بحران دشوار کار می کنیم. ما انتظار داریم همه همین کار را بکنند.

آیا درخواست های Italia viva برای برنامه بهبودی را ضروری می دانید؟ به هر حال ، او تعطیلات را با بازنگری در این طرح سپری کرده بود ، زیرا بعد از چند ماه هنوز این طرح بسیار کم بود.

مشارکت ها و مشاهدات ارزشمندی از ایتالیا ویوا و همچنین سایر نیروهای ائتلاف و بسیاری از ناظران به دست آمد و طرح ارائه شده بسیار مورد توجه قرار گرفت. همین نمایندگان Italia viva روز جمعه این موضوع را به اکثریت اعتراف کردند.

آیا فکر می کنید اکنون کشورها از نظر کمی و کیفی ساختار طرح را مناسب می دانند؟

پایداری مالیه عمومی باید بسته به میزان منابع بدهی تضمین شود. اما حتی در مورد این موضوع – که بسیار ظریف است – گفتگو و مقایسه سهمیه پروژه های موجود را کاهش داده و منابع پروژه های جدید این طرح را بیش از بیست میلیارد افزایش داده است. بنابراین ، به لطف سهم وزیر انسجام پپه پرووانزانو ، سهمی از وام های اروپایی به ما این امکان را می دهد که استفاده از منابع پیش بینی نشده را پیش بینی کنیم. این به معنای تسریع و واجد شرایط بودن هزینه ها ، افزایش سرمایه گذاری در جنوب و ایجاد شرایط برای رشد کلی بیشتر است. از جمله ، ما ابزارهای مالی اهرمی را برای تسهیل بسیج سرمایه های خصوصی و تقویت تأثیر اضافی سرمایه گذاری در مناطق خاص معرفی کرده ایم: سیاست های صنعتی برای زنجیره های تأمین استراتژیک ، خدمات گردشگری و زیرساخت های هتل ، اقتصاد دایره ای ، مسکن اجتماعی.


در مورد شایستگی برنامه ها ، فکر می کنید اکثر احزاب چه برداشتی داشتند؟

در این راستا ، من می خواهم بر تقویت قوی مداخلات در زمینه های تحقیق ، آموزش ، سیاست های فعال کار ، زیرساخت های اجتماعی ، گردشگری و فرهنگ تأکید کنم. سه اولویت اصلی افقی این طرح به طور قابل توجهی تقویت شده است: زنان ، جوانان و جنوب. همه مداخلات مأموریت های مختلف باید به گونه ای طراحی و ارزیابی شوند که تأثیر ویژه ای بر آنها بگذارد ، زیرا راه اندازی مجدد و تحول ایتالیا شامل توانایی حل این سه “مشکل” عمده است که برای مدتی طولانی کشیده شده اند. . برای جوانان ، که دبیر حزب دمکرات بر آنها اصرار دارد ، منابع مستقیم سرمایه گذاری شده به حداقل چهل میلیارد نفر می رسد. بدون در نظر گرفتن تأثیر بر نسل های جدید مأموریت های بسیار آینده نگر مانند مأموریت های انقلاب سبز و دیجیتال.

این طرح وعده استخدام کارکنان ، به ویژه در زمینه های عدالت و اشتغال عمومی را می دهد. قیمتش چنده

در کل حدود 16000 برای ساده سازی رویه ها و اجرای طرح ، برای دیجیتالی کردن اداره عمومی و از بین بردن کلیه پرونده های عقب مانده دادرسی ، به ویژه عدالت مدنی: یک فرصت مهم همچنین برای تقویت ورود لازم انرژی و مهارت جوانان به مدیریت دولتی.

شما گفتید که در صورت عدم اصلاحات ، چنین استخدامی وجود نخواهد داشت. چه مفهومی داره؟

به سادگی: اینکه کمیسیون بسته های ارگانیک و سازگار سرمایه گذاری و اصلاحات را می خواهد. و حق با اوست. پاک کردن تأخیر فرآیند مهم است ، اما اگر می خواهید منابع مورد نیاز برای انجام آن را بدست آورید ، باید نشان دهید که دوباره عقب نخواهید ماند. این امر مستلزم یک برنامه اصلاح معتبر با مهلت تعیین شده است.


همه گیری هنوز ادامه دارد و فعالیت واکسیناسیون به طول می انجامد: آیا پیش بینی پاییز برای بهبودی خوب 6٪ در سال 2021 معتبر است؟

در همین حال ، بگذارید بگویم که برنامه واکسیناسیون دولت به طرز چشمگیری در حال پیشرفت است. ما امیدواریم که بتوانیم مقادیر لازم را متناسب با ظرفیت اداری نشان دهیم. از نظر اقتصادی ، با وجود محدودیت های ناشی از موج دوم ، ما قصد داریم 2020 را به دور از پیش بینی های به روز شده در پاییز پایان دهیم: حتی آخرین داده ها در مورد تولید صنعتی نیز دلگرم کننده است و نشان می دهد اقدامات انجام شده برای محدود کردن تأثیرات اقتصادی وحشتناک همه گیری موثر است

اما ما در واقع سال را با رکود به پایان رساندیم و از آن خارج نمی شویم ، درست است؟

البته انتظار داریم که ماههای اول سال تحت تأثیر روند همه گیری منفی قرار بگیرند و به طور کلی خطرات پیش بینی نزولی است. با این حال ، ما هنوز معتقدیم که تولید ناخالص داخلی می تواند بخشی از پاییز ثبت شده در سال 2020 را بازیابی کند. بیشتر به توانایی فعال کردن سریع سرمایه گذاری اضافی از برنامه بازیابی برنامه ریزی شده برای سال 2021 بستگی دارد ، که اقدامات محرک ارائه شده را تقویت می کند در قانون بودجه

صحبت از انحراف است: ایده ساخت تنها یکی که برای کل سال معتبر باشد؟ آیا این به معنای افزایش کسری عمومی به بیش از 12٪ تولید ناخالص داخلی است؟

بله ، ما چشم اندازهای اقتصادی را دوباره ارزیابی خواهیم کرد و بسته اقداماتی را که در حال حاضر روی آنها کار می کنیم راه اندازی می کنیم و امیدواریم آخرین چاره باشد. با این حال ، بدیهی است که ما هنوز نمی توانیم از پیشرفت همه گیری اطمینان کامل داشته باشیم. در مورد بودجه عمومی ، قانون بودجه کسری 7٪ تولید ناخالص داخلی را پیش بینی کرده است. به این موارد باید هزینه بسته حمایت جدید اقتصادی و تأثیر بازنگری احتمالی رو به پایین رشد نیز اضافه شود. در حال حاضر ، هیچ دلیلی برای پیش بینی کسری دو رقمی نسبت به تولید ناخالص داخلی وجود ندارد.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *