“آنجا پدر دیگر کار نمی کند ، “او روز دوشنبه گفت لوسیا آزولینا. اما آیا تاکنون جواب داده است؟ وزیر بسیار نگران است افزایش تحصیل در تحصیل (ما از 13.8٪ در 2016 به 14.5٪ در 2018 منتقل شدیم) ، که متأسفانه داده های به روز شده ای نداریم ، به جز گزارش Ipsos-Save the Children براساس گفته های نمونه ای از دانش آموزان که احساس می کنند نسبت به زمانی که به مدرسه می روند آمادگی بیشتری ندارند (35 درصد) و از بدتر شدن توانایی تمرکز و یادگیری شکایت دارند (37 درصد). در مورد تأثیر پدر بر آمادگی دانش آموزان ، این وزارتخانه تاکنون تصمیم گرفته است که هیچ تحقیقی انجام ندهد (آزمونهای Invaliبرخلاف سایر کشورهای اروپایی که نظرسنجی های عمیقی را در ماه سپتامبر انجام داده اند ، که سال گذشته از دست رفته است ، دوباره به تعادل رسیده اند)

پرونده هلندی

که در هلند، به عنوان مثال ، وقتی تعطیلی بهار گذشته 8 هفته در برابر 12 در ایتالیا به طول انجامید (و تجهیزات شروع به کار برای خانواده ها و مدارس بسیار بهتر بود) ، سیستم آزمون امکان ایجاد تأخیر در آموزش کودکان دبستانی برابر با 20 درصد همچنین فرانسه جایی که دانش آموزان کلاس دوم تاخیرهای یادگیری قابل توجهی را تجربه کرده اند ، به ویژه در خواندن و نوشتن، در حالی که برای ریاضیات مشکلات عمدتا در کودکانی که محروم هستند مشاهده می شود. در کلاس ششم ، کجا خیلی بهتر کنار می آیند نتایج حتی امسال بهبود یافته است، در درجه اول به لطف مخالفت های معرفی شده توسط دولت فرانسه ، که تصمیم گرفت تلاش خود را در جبران تاخیر در مهارت های اساسی (خواندن ، نوشتن و شمارش) حتی به ضرر سایر موضوعات متمرکز کند.

هرس

هرس شاخه های مشابه (و موادی که باید ترمیم شوند) از ابتدای وضعیت اضطراری توسط انگلیس تصمیم عملی گرفته است. که در ایتالیا، از طرف دیگر ، برنامه های بهبودی فردی (اصطلاحاً) نوشیدنی و پای) ، که در سپتامبر گذشته اعلام شد ، به دلیل کمبود چشمگیر معلمان در هفته های اول مدرسه به تعویق افتاد. آنها یک ایده بد باقی خواهند ماند. هنگامی که وزارتخانه تصمیم گرفت برای اولین بار همه را تشویق کند ، زیرا ممکن است امسال نیز تکرار شود ، خطر به تعویق انداختن شناخت بیشتر آنچه واقعاً کارساز نبوده است.

کودکان محروم

اگر به نتایج آزمایشاتی که اوایل سال جاری در 25 ایالت آمریکا روی 300000 دانش آموز کلاس پنجم انجام شده است نگاهی بیندازیم ، جای نگرانی وجود دارد. کمتر از 33 درصد آموزش ریاضی مورد انتظار و 13 درصد آموزش خواندن ، که در مدارسی که اکثر دانش آموزان سیاهپوست (اسپانیایی زبان یا سیاه پوست) وجود دارد منفی 41 و منفی 23 است. طبق گزارشی که در ماه دسامبر توسط مک کینزی منتشر شد ، اگر تعطیلی مدارس تا پایان سال ادامه یابد ، دانش آموزان آمریکایی خطر را تهدید می کنند تاخیر کلی 9 ماهه جمع کنید ، که برای کودکان آفریقایی آمریکایی و آمریکای لاتین 12 ساله می شود.

از “covidiot” تا “zoombombing” ، کلمات سال 2020 طبق دیکشنری آکسفورد
واژگان و روحیه زمان
برای پوشش اجرا کنید

بنابراین ، درسهای آنلاین به عنوان یک نسخه پشتیبان باقی می مانند، گرچه در تابستان گذشته با راهنمایی وزارتخانه برای یک دبیرستان نهادینه شد. فراتر از س theال آماده سازی مورد نیاز بازنگری در “برنامه ها”، نوجوانان نیز از شیوع فزاینده ای از افسردگی و اضطراب رنج می برند: در مطالعه Save the Children ، از هر سه دانش آموز یک نفر می گوید که در کلاس خود حداقل یک همکلاسی هرگز در کلاس ظاهر نشده است. و 31٪ از جوانان خستگی ، 17٪ ناامنی و اضطراب را گزارش می كنند و تقریباً از هر دو نفر یكی از بزرگسالان به عنوان یكی از علل عفونت سرزنش می شود. با استفاده از این اعداد و این یافته ها ، خوب و همچنین مفید است که شروع به اندازه گیری حداقل درجه حرارت بیمار برای معالجه بیمار کنیم ، و شروع به مطالعه آنچه واقعاً در دروس خانگی اتفاق افتاده است.

11 ژانویه 2021 (تغییر 11 ژانویه 2021 | 22:43)

© پخش مجدد ذخیره شده است



دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *