ایگناسیو جونتی نام هواداران قدیمی مسابقات یادآور درد و پشیمانی است. بیش از همه در این ساعت ها: آنها دقیقاً 50 سال از مرگ او را جشن می گیرند. مکان ، پیست بوینس آیرس. مسابقات قهرمانی جهان برای مارک ها ، اتومبیل های دارای چرخ پوشیده ، نمونه های اصلی ورزشی و نمونه های اصلی یک ماجراجویی شگفت انگیز به عنوان گزینه ای برای F1. این حادثه ، سپس دیده می شود ، به طور مداوم بررسی می شود ، همیشه قلب را آزار می دهد. فرانسوی ژان پیر بلتو هل دادن ماترا از بنزین ، درست قبل از پایان مستقیم. او سعی می کند از مسیر به چاله ها عبور کند ، هیچ کس مانع او نمی شود ، او مداخله می کند. جونتي در حال رانندگي است فراری 312 PB جدید، او مسابقه را هدایت کرد ، او فراری دیگری ، ماموت 512 را که رانندگی آن بود دور زد مایک پارک ها. نگاهش: پوشیده. در آخرین لحظه ، پارک موفق شد خودش را به سمت چپ پرتاب کند ، جونتی کاملاً به تشک برخورد کرد ، مانند سنگی در وسط آسفالت. او فوراً درگذشت و این یک تسلیت تلخ است: ماشین آتش گرفت ، بدن کاملاً سوخت ، آرتورو مرکاریوکه جونتی در دامان بعدی چرخ و مبهوت و درمانده را در مقابل فراری پاره پاره شده در آتش می داد. یک فاجعه پوچ ، مرگی که می توان از آن جلوگیری کرد.

کی بود

این اختلاف شدید بود ، بلتویز با رد صلاحیت فرار کرد ، این یک آغاز طولانی برای جستجوی امنیت بیشتر در مسیر بود. بله ، البته ، اما ما قبل از پایان یک پسر بچه ناز در ویژگی ها ، از لحاظ قوی بودن پشت فرمان ، دومین تسلیت هستیم. قولی که هواداران ایتالیایی قبلاً داده اند ، راننده ای که انزو فراری آن را دوست دارد. او در 30 آگوست 1941 در رم متولد شد. خانواده اشرافی هستند ، پسر بارون پیترو و کنتس ماریا گابریلا سان مارتینو دی استرامبینو. داستان او ، در یک کتاب پر از توجه و لطافت ، نوشته شده توسط برادرزاده اش ویتوریو توسینی کوتافاوی (ایگناسیو جونتی. خلبان ، دوره ، سردبیر روبوتینو) سرعت ، آهن ربایی که توسط پسری کار می کند ، از دید والدین پنهان مانده است. زنجیره ورزشی Vallelunga ، جایی که می توانید درس بخوانید ، دیوانه بازی کنید ، برنده شوید. با Giulietta TI آبی رنگ خود ، برای شروع ، مورد توجه آلفارومئو قرار گرفت و گروهی از پسران را به دنبال شهرت و فرزندخواندگی سوار کرد. انریکو پینتو ، اسپارتاکو دینی ، آندره آ د آادیچ ، نانی گالی ، که جونتی با آنها گل زد ، دوست شدند و سپس به یک جفت ثابت برای مسابقات استقامت تبدیل شدند. همه با نام تجاری جمع آوری شده اند Autodelta ، منشأ رقابتی سازنده میلان ، رقابت با GTA فراموش نشدنی. ماشین آلاتی که هنوز ویژگی ها ، روح یک زمان کامل و شاد را دارند. دهه شصت: انرژی و ظرافت ، جنگ مدتهاست که از بین رفته است. Ingazio: موکاسین و پیراهن آبی ، لوب قهوه ای ، مهربانی طبیعی ، پرخاشگری تحویل پیست: قهرمان اروپا در کوه 1967 ، قهرمان ایتالیا در 1968 اتومبیل های ورزشی با آلفا 33 جدید ، چهارم در لمانزطبق گفته تارگا فلوریو با کفش هایش ، ساخته شده توسط سیچیو ، صنعتگر از سفالو ، که به لطف او “کفاش” قهرمان شد.

در F1

عنوان مطلق ایتالیا در سال 1970 ، زمانی که به فراری نقل مکان کرد ، در Sebring برنده شد و در آفریقای جنوبی در فرمول 1 به میدان رفت. چهار GP ، مقام چهارم اسپا ، اولین حضور او ، هم تیمی های Ickx و Regazzoni ، 312B در دست او . یک کلاه ایمنی بسیار اصلی ، که توسط مارا ، دوست دخترش ، با یک “M” سبک در جلو نقاشی شده است. قرار بود سال 1971 تعیین کننده باشد. مسابقات F1 دیگر “نشانه” نیست و در همین حین آنها قهرمان مسابقات جهانی مارچ می شوند. اولین مسابقه سال در آرژانتین. آخرین او اوژنیو کاستلوتی ، لورنزو باندینی ، لودوویکو اسکارفیوتی ، ایگناسیو جونتی. لیست وراث گمشده آلبرتو آسکاری بی پایان ، غیر قابل تحمل به نظر می رسید. او می نویسد ، حماسه ، دردناک و مالیخولیایی انزو فراری: “اگر بدبختی در بوینس آیرس او را از من نمی گرفت ، می توانستم چیزهای بیشتری در مورد ایگناسیو بگویم. او استعداد ، اشتیاق زیادی داشت و بسیاری از ما او را دوست داشتیم.

9 ژانویه 2021 (تغییر 9 ژانویه 2021 | 14:31)

© پخش مجدد ذخیره شده است



دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *