جوک های تبلیغاتی در مورد ذخیره سازی تجهیزات کمپینگ در مورد منشا احتمالی همه گیر CorriereTv

“شاتسا از اینکه کسی خفاش خورده عصبانی است و بنابراین نمی تواند به آپارتمان دایی خود در لندن برود عصبانی است” وقتی نشان داده می شود که مردی ساندویچ خفاش زیادی می خورد ، آهنگی پرتحرک را می خواند. اشاره های طنزآمیز به محاصره سفر و منشأ احتمالی خفاش در بازار ووهان در چین باعث اعتراض و خشم مردم شده است ، بنابراین مارک تجهیزات کمپینگ مسئول این مکان اکنون در مرکز کنترل مقامات استرالیا است. نظارت بر تبلیغات.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *