وقت آن است که از دنیای شیرینی و دسرهای سالگرد استفاده کنیم. موضوعی که شرکت Fiasconaro را نیز تحت تأثیر قرار داده است ، سالها به طور مداوم هم در بازار ایتالیا و هم در صادرات رشد می کند. 2020 برای همه در همه بخش ها یک سال ناهنجار بود ، اما از اوت تا دسامبر Fiasconaro روند بسیار خوبی در درخواست مشتری ثبت کرد ، که امید به گردش مالی برای سال جاری را دارد ، نه دور از 21 میلیون یورو در سال گذشته ، علاوه بر این ، فرکانس بالای 22٪ از بازارهای عمده خارجی.
و بعد از تعطیلات ، اولین تعادل چیست؟ وی توضیح می دهد: “این شرکت به 90٪ از تولید panettone تولید شده در سال 2019 رسیده است.” نیکولاس فیاسکونارو – برابر با 1.2 میلیون کیلوگرم در پایان سال جاری ، حجم تولید حدود 1.05 میلیون کیلوگرم بود. تولید Panettone حدود 10 هزار کیلوگرم در روز است ، که به دلیل محدودیت ها و مقررات ایمنی اعمال شده توسط همه گیر ، مانند فاصله گرفتن از کارکنان و کاهش تیم های کاری در شیفت های مختلف ، کمی کمتر از سال گذشته است.
سرعت صادرات
و صادرات؟ فیاسكونارو می گوید: “صادرات ما حتی در این سال وحشتناك در حال افزایش است.” 7 كشور برتر كشورهای خارجی كه بیشترین سود را برای فیاسكونارو دارند ، ایالات متحده ، فرانسه ، سوئیس ، آلمان ، اسپانیا ، انگلیس و استرالیا هستند. و دوباره: از جمله بازارهای جدید دارای اهمیت استراتژیک برای این شرکت ، آسیا (سنگاپور) و امارات متحده عربی (دبی) و در سال گذشته نیز ونزوئلا ، یونان و رومانی هستند. و کلوچه کلاسیک همیشه ترجیح داده می شود ». اما در این زمینه ، قنادی سیسیلی نگرانی هایی را ایجاد می کند. وی هشدار می دهد: “ما باید از مارک و اصالت panettone ساخته شده در ایتالیا محافظت کنیم. در خارج از کشور در حال افزایش استصدای ایتالیایی بر روی این محصول ، که بسیار مورد توجه و بنابراین مطلوب است. فقط کافی است بگوییم که بزرگترین کارخانه تولید تابلو فرش (تقلید) در برزیل است ، جایی که محصولی در آن عرضه می شود که اشتراکات کمی با محصول اصلی ما دارد. ما کاملاً باید از محصول خود در برابر تقلبی بین المللی محافظت کنیم و جواهرات ساخت ایتالیا را نگه داریم.
داستان: از بستنی فروشی مدونا به دنیا
ماجراجویی هیجان انگیز مدیریت خانواده Fiasconaro در شیرینی سازی و پذیرایی سیسیلی از دهه 50 قرن گذشته ، در Castelbuono ، درست در قلب پارک Madonna. داستانی متولد شغل کارآفرینی پدر ، ماریو فیاسکنارو ، که از یک بستنی فروشی کوچک ، هنوز به خاطر مرکبات خوشمزه اش که از خیانت محلی درست شده با یخ به یادگار مانده بود ، خیلی زود موفق شد حیاط قنادی های برنده جایزه Fiasconaro را زنده کند و سپس به هسته اول شرکت.
نیکولاس فیاسکونارووی با هدایت روحیه بینش خود ، به ایتالیا و خارج از کشور سفر کرد تا تکنیک ها و روش های جدید تهیه کیک را کشف کند و با اولین تولید 2000 تخته صنایع دستی ، دسر برجسته ، مسئولیت نقطه عطف تجارت را بر عهده داشت. از سنت کریسمس میلان. گالئو با استاد خمیر مایه ترشیو بوسنلی ملاقات می کند ، که اسرار ساخت تابلوی پاستیل نیکولا را به شما منتقل می کند و از تفسیر مجدد دسر در یک کلید مدونا الهام می گیرد. بنابراین اولین عنکبوت از Fiasconaro متولد شد: سکهساخته شده با معروف مانا، رزینی است که از خاکسترهای مدونا استخراج شده است.
برتری ساخته شده در سیسیل
از آن لحظه به بعد ، رشد شرکت قابل توقف نبود و متکی به میراث ارزش هایی بود که با گذشت زمان بدون تغییر ماندند: صنعت دستی ، توجه به مواد اولیه ، قرار دادن افراد در مرکز و تلاش برای به حداکثر رساندن تعالی در قلمرو. سیسیلی امروز ، برادران Fiasconaro بخشی از یک تیم موفق هستند که مارک تجاری خود را با نام خود به تسخیر جهان سوق داده اند: فاوستو مدیر نمایشگاه است ، مارتینو رئیس دولت است ، نیکولا اولین قنادی برنده جایزه است. Fiasconaro که اکنون در نسل چهارم خود است ، از کیفیت عالی ساخت ایتالیا برخوردار است و گردش مالی آن برای سال 2019 بیش از 21 میلیون یورو و رشد 20 درصدی در همه بازارهای بزرگ است. ساخت ایتالیا است تا قبل از اینکه خیلی دیر شود از آن محافظت شود.
آخرین دیدگاهها