وقت آن است که از دنیای شیرینی و دسرهای سالگرد استفاده کنیم. موضوعی که شرکت Fiasconaro را نیز تحت تأثیر قرار داده است ، سالها به طور مداوم هم در بازار ایتالیا و هم در صادرات رشد می کند. 2020 برای همه در همه بخش ها یک سال ناهنجار بود ، اما از اوت تا دسامبر Fiasconaro روند بسیار خوبی در درخواست مشتری ثبت کرد ، که امید به گردش مالی برای سال جاری را دارد ، نه دور از 21 میلیون یورو در سال گذشته ، علاوه بر این ، فرکانس بالای 22٪ از بازارهای عمده خارجی.

و بعد از تعطیلات ، اولین تعادل چیست؟ وی توضیح می دهد: “این شرکت به 90٪ از تولید panettone تولید شده در سال 2019 رسیده است.” نیکولاس فیاسکونارو – برابر با 1.2 میلیون کیلوگرم در پایان سال جاری ، حجم تولید حدود 1.05 میلیون کیلوگرم بود. تولید Panettone حدود 10 هزار کیلوگرم در روز است ، که به دلیل محدودیت ها و مقررات ایمنی اعمال شده توسط همه گیر ، مانند فاصله گرفتن از کارکنان و کاهش تیم های کاری در شیفت های مختلف ، کمی کمتر از سال گذشته است.

سرعت صادرات

و صادرات؟ فیاسكونارو می گوید: “صادرات ما حتی در این سال وحشتناك در حال افزایش است.” 7 كشور برتر كشورهای خارجی كه بیشترین سود را برای فیاسكونارو دارند ، ایالات متحده ، فرانسه ، سوئیس ، آلمان ، اسپانیا ، انگلیس و استرالیا هستند. و دوباره: از جمله بازارهای جدید دارای اهمیت استراتژیک برای این شرکت ، آسیا (سنگاپور) و امارات متحده عربی (دبی) و در سال گذشته نیز ونزوئلا ، یونان و رومانی هستند. و کلوچه کلاسیک همیشه ترجیح داده می شود ». اما در این زمینه ، قنادی سیسیلی نگرانی هایی را ایجاد می کند. وی هشدار می دهد: “ما باید از مارک و اصالت panettone ساخته شده در ایتالیا محافظت کنیم. در خارج از کشور در حال افزایش استصدای ایتالیایی بر روی این محصول ، که بسیار مورد توجه و بنابراین مطلوب است. فقط کافی است بگوییم که بزرگترین کارخانه تولید تابلو فرش (تقلید) در برزیل است ، جایی که محصولی در آن عرضه می شود که اشتراکات کمی با محصول اصلی ما دارد. ما کاملاً باید از محصول خود در برابر تقلبی بین المللی محافظت کنیم و جواهرات ساخت ایتالیا را نگه داریم.

داستان: از بستنی فروشی مدونا به دنیا

ماجراجویی هیجان انگیز مدیریت خانواده Fiasconaro در شیرینی سازی و پذیرایی سیسیلی از دهه 50 قرن گذشته ، در Castelbuono ، درست در قلب پارک Madonna. داستانی متولد شغل کارآفرینی پدر ، ماریو فیاسکنارو ، که از یک بستنی فروشی کوچک ، هنوز به خاطر مرکبات خوشمزه اش که از خیانت محلی درست شده با یخ به یادگار مانده بود ، خیلی زود موفق شد حیاط قنادی های برنده جایزه Fiasconaro را زنده کند و سپس به هسته اول شرکت.

نیکولاس فیاسکونارووی با هدایت روحیه بینش خود ، به ایتالیا و خارج از کشور سفر کرد تا تکنیک ها و روش های جدید تهیه کیک را کشف کند و با اولین تولید 2000 تخته صنایع دستی ، دسر برجسته ، مسئولیت نقطه عطف تجارت را بر عهده داشت. از سنت کریسمس میلان. گالئو با استاد خمیر مایه ترشیو بوسنلی ملاقات می کند ، که اسرار ساخت تابلوی پاستیل نیکولا را به شما منتقل می کند و از تفسیر مجدد دسر در یک کلید مدونا الهام می گیرد. بنابراین اولین عنکبوت از Fiasconaro متولد شد: سکهساخته شده با معروف مانا، رزینی است که از خاکسترهای مدونا استخراج شده است.

برتری ساخته شده در سیسیل

از آن لحظه به بعد ، رشد شرکت قابل توقف نبود و متکی به میراث ارزش هایی بود که با گذشت زمان بدون تغییر ماندند: صنعت دستی ، توجه به مواد اولیه ، قرار دادن افراد در مرکز و تلاش برای به حداکثر رساندن تعالی در قلمرو. سیسیلی امروز ، برادران Fiasconaro بخشی از یک تیم موفق هستند که مارک تجاری خود را با نام خود به تسخیر جهان سوق داده اند: فاوستو مدیر نمایشگاه است ، مارتینو رئیس دولت است ، نیکولا اولین قنادی برنده جایزه است. Fiasconaro که اکنون در نسل چهارم خود است ، از کیفیت عالی ساخت ایتالیا برخوردار است و گردش مالی آن برای سال 2019 بیش از 21 میلیون یورو و رشد 20 درصدی در همه بازارهای بزرگ است. ساخت ایتالیا است تا قبل از اینکه خیلی دیر شود از آن محافظت شود.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *