فابریزیو آسترولوگو ، مدیر واحد Josas Immobiliare ، یک شرکت متخصص در ساختمان های تجاری ، برای نظارت بر اوضاع اقتصادی در بخش گفت: اجاره فروشگاه ها به شدت سقوط می کند: “از طریق دل کارسو و در مرکز ، آنها به طور متوسط ​​25٪ کاهش یافته اند.” با صدها اتاق بسته در حقیقت ، فقط به آنچه والتر جیاماریا رئیس کنفرانس در Corriere della Sera گفت: فکر کنید: 250 مغازه بسته در مرکز وجود دارد ، از 26 مغازه در Via Nazionale ، 10 مغازه در del Corso و 22 مغازه در Frattina. “مرسوم ، مد روز – Fabrizio Astrologo را ادامه می دهد – از طریق del Corso مالک 100 متر مربع در دوره قبل از اینکه کوید ماهیانه 38 هزار تا 35 هزار یورو بخواهد. اکنون این غیرممکن است: به همین دلیل است که ما به دنبال انواع جدید قراردادها هستیم و از تمام پشتیبانی شناختی که در این بخش داریم استفاده می کنیم. در برخی موارد ، وی ادامه داد ، ما به رانت هایی می رسیم که نیمی از درآمد قبلی نیز هستند ، اما شامل درصدی بر اساس سود تعیین شده هستند. یا قراردادهایی که اجاره آنها در حال حاضر کمتر است ، اما به محض جدا شدن ، به قیمت های بازار برمی گردیم ».

آژانس دیگری به نام Sif ، Solutions Real Estate نیز در همین راستا قرار دارد: “مطمئناً اجاره در مرکز 25٪ کاهش یافته است – تأیید کننده مدیر مجری Francescamaria Girmenia است – اما اکنون به مالکان قرارداد پله پیشنهاد شده است ، اجاره برای سال اول 75٪ از مبلغ است و سال دوم با 85٪ ، به سال سوم باز می گردد قیمت سال قبل از همه گیری. یک راه حل در درجه اول برای کمک به کسانی که هنوز می خواهند در این شهر کسب و کار راه اندازی کنند. و کسانی که اجاره می دهند بند “Covid” را می خواهند ، بنابراین در صورت تعطیلی جدید ، به دلیل عدم اقدام اجباری ، اجاره تا 50٪ کاهش می یابد. علی رغم شرایط موجود ، برای Fabrizio Astrologo این مرکز هنوز “درخشان” است ، به این معنا که گردش مالی قابل توجهی از فعالیت ها وجود دارد. وی افزود: “و زمان مناسبی برای اجاره مکانی است ، زیرا قیمت مطمئناً بسیار مناسب است.” به نظر ما ، متقاعد کردن مالکان برای تأمین نیازها و روشن نگه داشتن پنجره ها بسیار مهم است ، زیرا این یک سیگنال مثبت برای اقتصاد شهر است: ما خودمان به دنبال زنجیره های نوظهور اروپایی هستیم ، هم برای غذا و هم لباس: همه اینها یک راه حل برای از دیدن “سیاهچاله ها” خودداری کنید ».

اما جالب ترین چیز این است که ‘امپرسیوم بازگشت»،« مغازه هایی که کمی از همه چیز را می فروشند ، کمی مانند Portobello در لندن ، از لباس گرفته تا وسایل خانه ». به فروشگاه برگردید ، اگرچه Maurizio Peseta ، رئیس Fimaa Confcommercio ، معتقد است که “در مرکز ، مارک های بزرگ لوکس به دلایل واضح تصویر مکان خود را حفظ می کنند ، در حالی که برای مارک های درجه دو یا بزرگ ، امتیازها ساده می شوند. برای فروش احتمالاً – وی می افزاید – در آینده شاهد ادغام اماکن تجاری کوچک در خیابان های استراتژیک برای بازگشت به اماکن بزرگتر و جالب تر خواهیم بود.

11 ژانویه 2021 | 07:22

© پخش مجدد ذخیره شده است



دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *