این جورجیو گیوگیارو بود که شکل عصر جدید را به بیزارارینی داد ، همانطور که حدود شصت سال پیش با پروژه Bizzarrini 5300 GT ، یک اتومبیل اسپرت طراحی شده برای رقابت با زیباترین اتومبیل های GT ایتالیایی در آن زمان ، شکل جدیدی به خود گرفت. دوره های تاریخی و تجدید نظراتی که دو نام نمادین از دستاوردهای خودرویی ایتالیا را متحد می کند: جیوتو بیزارینی و جورجیو جیوگیارو.

Bizzarrini دوباره متولد می شود: آغاز جدید ، به امضای جورجتتو گیوگیارو

برای مدل اعلام شده بعدی از گروه مارک های پگاسوس ، که به لطف سه مدیر ارشد سابق استون مارتین اولریش بز ، کریستوفر شپارد و ژانت گرین ، همکاری با طراح تورینی و تیم GFG Style خود ، جان تازه ای به چنین نام برجسته ای در تاریخ خودرو بخشید. درست همانطور که ماجراجویی کارآفرینی مهندس مستقر در لیورنو ، Giotto Bizarini ، شروع به ایجاد ابرخودروهای پیچیده و فوق العاده کارآمد کرده بود ، ماشین جدیدی که توسط Giugiaro طراحی شده است ، یک ماشین اسپرت با عملکرد بسیار بالا خواهد بود. در حال حاضر ، این پروژه هنوز کاملاً محرمانه است ، اما یک چیز مسلم به نظر می رسد: این خودرو با موتور احتراق داخلی تأمین خواهد شد و به لطف این دیدار تاریخی با Giugiaro ، Bizzarrini بار دیگر مترادف با نوآوری و طراحی در بازار جهانی خواهد بود . جورجتتو جیوجارو می گوید: “من فقط می توانم از خبر تولد مجدد Bizzarrini ، یک مارک تاریخی که بسیار به آن وابسته هستم و لحظه مهمی در زندگی کاری من است ، خوشحال باشم.” “عرضه مجدد GT Strada در حال حاضر یک نمونه عالی از گذشته است که در حال بازگشت است و آینده نیز به همان اندازه تحریک کننده است ، پروژه ای برای آنها همراه با Fabrizio و GFG Style.”

منتظر مدل جدید، سری Revival اعلام شده توسط گروه مارک های Pegasus ، یکی از منحصر به فردترین و گرانترین ابرخودروهای دهه 1960 را زنده کرد: 5300 GT. هر یک از 24 سری محدود 5300 GT Revival Corsa به صورت دستی بر روی یک قاب فولادی سبک فولادی ساخته شده است – 975 کیلوگرم وزن دارد – سیستم تعلیق مستقل عقب ، ترمز دیسکی و موتور V8 5300 سی سی با کاربراتورهای وبر ، قدرت 400 تا 480 اسب بخار و وزن عالی / نسبت توان همانند 5300 GT ، خط شیک ، کم و براق ، با شیشه عقب تقریباً مسطح و عملکرد سطح پیست ، به یک عامل تعیین کننده برای استفاده راحت از جاده تبدیل نمی شود. بنابراین Giotto Bizarini خلاقیت خود را سریع و قابل اعتماد تصور کرد ، و جای تعجب نیست که پس از پیروزی در کلاس Le Mans در 24 ساعت در سال 1965 ، با خدمه Fraissinet-de Mortemart نهمین سرعت با سرعت متوسط ​​169 کیلومتر در ساعت ، خود Bizzarrini با موفقیت ادعا كرد كه در طول راه 5300 GT را به ايتاليا آورده است.

29 ژانویه 2021 (تغییر 29 ژانویه 2021 | 14:54)

© پخش مجدد ذخیره شده است



دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *