منشور اخلاقی

 

منشور اخلاقی

 

- پاسخگوئی به نیازهای کاری مشتریان در راستای تأمین آسایش با مناسبترین کیفیت .

- مشتری مداری شعار ما و تکریم مشتری اولویت روابط ما با مشتریان است .

- ما برای وقت شما ارزش قائلیم و سرعت در ارائه خدمات را سرلوحه تلاشهای خود قرار داده ایم .

- داشتن استاندارد کیفی در ارائه خدمات به مشتریان تعهد ما میباشد .

- ما به کار گروهی اعتقاد راسخ داریم و آنرا دلیل موفقیت خود میدانیم تعلقات سازمانی را در خود می پرورانیم و به همکاران احترام میگذاریم تا با همدلی در جهت کرامت و رضایت ارباب رجوع گام برداریم .

- ما رشد شرکت را در گرو رشد امکانات مشتریان می بینیم ، بنابراین در رشد و بالندگی مشتریان تمام تلاش خود را میکنیم .

- دستیابی مشتریان به رده های بالاتر مدیریت میتواند مشتری را برای مراجعات بعدی مصمم تر کند وقتی در مشتری این اعتماد را بوجود بیاوریم که درصورت لزوم میتواند رده های بالاتر مدیریت شرکت را براحتی ملاقات کند یقینا" حضور او را در شرکت تثبیت کرده ایم.

- نیروی انسانی متخصص را مهمترین سرمایه شرکت میدانیم و در جذب و نگهداری آن کوشا هستیم .

- ایجاد روح اعتماد و صداقت در محیط کار از بنیان های اصلی مشتری مداری است و باید به این نکته ایمان بیاوریم که حیات اقتصادی ما به رضایت مشتریان ما وابسته است وبدون حضور مشتری ما هم نخواهیم بود .

- ما ایمان داریم که رشد و اعتلای کشور در گرو تلاش تک تک ما میباشد و همواره قدم هایمان را در این راستا برمیداریم .

این مطلب را به اشتراگ بگذارید.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn